Friday, June 6, 2014

13. Friday in Königsee 德國國王湖上集 (Day 7)


雨過天晴,
行程順利去第四國 - 德國
 初見资料時好confused.
因為旅客好多都係德國奧地利接住遊.
呢個湖到底係德國定奧地利?
我自己都攪混了, 仲以為阿亨湖即是國王湖.

亦怕天氣唔好,
所以選了住宿在奧地利的路上。
隨時可更改行程.



無意中找到了駕世遊的行程.
愛上了有著美麗倒影的Konigssee國王湖,
預計天氣好,
難得怕曬的團友們都合拍, 一定要行山!

 GrosMain 到國王湖大約半小時車程
好大的一個停車場,
差點忘記了都要俾1天4 Euros 的 泊車費!

  
沿路風光都好美!
有點覺得跟之前奧地利的湖光山色有點不一樣.


我隻手都曬黑了.



@@ 連鴨都有事業線 @@
仲有好多有趣的鴨鴨,
回頭已找不到 :(


朋友的 comment:
  • T君:   Can make good meal
  • 同樹: 38D
  • 有团友話應該係36DD :)) 
Schiffahrt Konigssee Timetable

遊船有兩個站St.Bartholoma(中途站)及Salet(尾站),
買了去salet 的船票,可以係 St. Bartholomew 落船,只要趕上5點的尾班船即可!
每人16.9 euros











船開得又靜又快,
用環保電的原故.


有人爬上頂影相!








 

雨後相信有更多瀑布

 










不知為什麼,
船行駛時我地好多相都打斜晒~




Google + 整的 effect
可以做 postcard.
 


 

 



















係 St Bartholomew 見到一支心頭好- 又輕又結實的walking stick, 8.99 euros 買下來。   結果上機前海關話sharp point, 排完 check in counter 話係2nd luggage, 要我問對面air France 的 sales counter.   要當 2nd luggage check in 的話, 盛惠 75 euros,我只好留下了
有機會秋天回去看黃葉,
一定要帶回來 ::cc7267






聽聞中午前的光線影相最好!
 我們只待了一會,
 再搭下一班船往Salet.
有機會再回來再這兒走走 :)










今天剛好是星期五, 
呢個星期都好好天,
相信明後天來玩的人會很多.
今天是難得的好日子!
 












 












Tour list:
5.  Ljubljana (Day 2) 
6.  Ljubljana to Hallstat (Day 3)
8.  Dachstein Ice cave @ Obertraun 冰洞 (Day 4) 
9.  Salt mine @ Hallstat (Day 4) 
10. Hallstat Con't (Day 5) 
11. St Wolfgang + 夏夫堡 Schafberg 登山火車 (Day 5)
12. Salzburg 薩爾茲堡 (Day 6)
13. Friday in Schönau am Königsee 德國國王湖上集  (Day 7)
14. 國王湖 Kognisee 中篇 (Day 7)
16. Zell am see - Grossglockner 雪山車隊 (Day 8)
17. Krimml Fall (Day 9)
25. Lake Bled (Day 12) 
26. Bled to Rovinj (Day 13) 
27. Rovinj 遊船河 (Day 13) 2
8. Rovinj back to Ljubljana (Day 14-15) 

34 comments:

  1. 那支walking stick,有無問郵局,寄船返香港應該不貴。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 想過, 係Ljubljana 機場走, 機場好細, 沒有郵局

      Delete
  2. 我like隻鴨有事業線。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 同事都話, 連鴨子都這樣, 叫我們這幫人怎麼辦啊:))

      Delete
    2. 真估佢地唔到都咁攪野,咁攪笑。

      Delete
  3. 這一篇真係現真身噃?

    ReplyDelete
  4. 隻性感鴨仔真Q。
    睇番湖相,真係一山還有一山高、一湖還有一湖正!
    d山好有特色,有光禿禿又有好多樹。
    多謝人家嘅環保,可以有咁正嘅旅遊景點!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實中國都有好多河山靚景, 唔比人地差.
      只要唔係人多既時候去, 都正架!
      最緊要天氣好!
      今次陽光充足, 我都覺得好意外~

      Delete
  5. 小月,德國國王湖美得令人心動,旅行最好是自駕遊,自由自在.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 最難係好天. 美國我就10幾年無去啦, 如果唔駛簽證, 我會考慮去~

      Delete
    2. 小月,我剛到北海道自駕遊,好好玩.

      Delete
    3. 最近唔見你, 原來去了北海道. 我同事都剛回來. 好難得夏天唔落雨, 等你d 遊記!

      Delete
  6. Königsee, 上次無緣相見, 但我總有一天會見到你.....~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 夏天同秋天黃葉都好靚, 我都想秋天再去!

      Delete
    2. 我正計劃summer 旅行. Königsee 也有一點模糊. 我預計在Salzburg 薩爾茲堡 去Königsee day trip, 如公車來回可以嗎??

      Delete
    3. 我估可以, 好似係午後先係最好影相時間, 不過你唔可以逗留得耐. 我上次都怕萬一天氣唔好, 就唔去kognisee. 可以的話緊係係kognisee 住一晚. 附近仲有鷹巢等景點, 我無去, 可以問下1733. 最好避開星期六日, 夏天會人多.

      Delete
    4. 我都諗緊今年去唔去歐洲, 你諗住去邊呀?

      Delete
    5. 由薩爾斯堡去國王湖都有一段好長既路要走,所以正如小月講,可以的話在國王湖住一個晚上就玩得輕鬆好多喇。
      鷹巢就在國王湖附近。上年我開車去到鷹巢既售票處(也是去鷹巢的巴士總站)停好架車。再轉車上鷹巢,到達鷹巢總站下車,走入一條隧道,再搭lift,出lift就是鷹巢既頂部,也是山腰的部份,有戶外及戶內的食店。除此之外,就如上了一座好普通既山睇下風景咁。可能我對鷹巢有期望,所以好失望。

      Delete
    6. THANKS TO 小月 &1733 的資料.

      小月, 我計劃先到荷蘭>比利時>順便去德國>>楚格峍, 奧地利哈修斯, Königsee >>MUNICH 返HK.

      1733, THANK YOU TOO!! 國王湖 DAY TRIP 算, 因為我預計住哈修斯, 相信兩處景色差不多, 只SELECT 其一算了

      Delete
    7. @@ 你既路線都好遠! Hallstat 和 konigsee 不一樣. Hallstat 睇相睇得多, 對我無咗驚喜. 我會選 konigsee. Hallstat 都成日落雨. 仲有St. Wolfgang 值得去. 唔搬行李可以考慮住晒 Salzburg, 睇天氣選去邊, Hallstat 同 St. Wolfgang 可以搭火車 day trip 每日來回. download 定 austria weather app la, 湖區天氣成日變~

      Delete
    8. [仲有St. Wolfgang 值得去.]
      係呀!都係好靚架。

      Delete
    9. 小月, 1733, 多謝兩位提議. 其實我已經去過Salzburg, 也去過St. Wolfgan. 但印象很模糊.

      當年我去德奧在Salzburg 住了四天, 無無聊聊在HOSTEL 跟HK 背包客搭訕, 知道德奧邊境有SALT MINE. 第二天便問HOSTEL取資料搭公車去了.
      下車時司機叔叔有叫我去 konigsee, 但我沒有做功課, 只一心想玩SALT MINE.回程時在SALT MINE 買了一張風景很美很美的明信片, 回來人查才知道是konigsee. 所以一直很想去.

      Delete
    10. 我好似係用呢個 iphone 天氣app - wetterheute.at Osterreich. add 返每個湖區城市.

      Delete
  7. 歐洲湖光山色真係正! 勾起我好多回憶

    ReplyDelete
  8. 嘩))))))真係靚到不得了,張張相都好似明信片一樣,環保很優美,光線很好

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好彩好好天. 去之前已經諗住天氣唔好就改行程

      Delete
  9. 你好,我在別的網站見你跟人分享歐遊時使用wifibb,請問你當時用wifibb容易找到網絡嗎?
    還有電量可以用近6小時嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我去歐州,日本用過幾間Wifi公司, 包括wifibb、visiondata, crazy egg. Wifibb機當時唔多稳定. 不過唔係最差個間. 我估計呢樣同當地電信公司有關, 同郊區會差d或收唔到. 可能幾間wifi公司不相伯仲. 意大利沒有4G plan, 拿了3G機個次最差. 收唔到的話可返來同wifi 公司講. 佢地會查返當日記錄, 如果你無用過可以退$$$, 不過以當地時間計. 電量可超過6小時, 你見上網不停load 唔到就熄咗個上網page 慳電. 我都會帶備尿袋.

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"