Wednesday, June 4, 2014

10. Hallstat con't (Day 5)

今日會轉去下一個湖 Lake Wolfgang,
團友既相朦了
想回去Hallstat 補飛
下完雨, 今日終於天朗氣清

貓兒都出來了!

一看見人, 聰明的天鵝知道在那兒覓食.



快快快!


再影!





天然的打燈!

朋友同意上鏡

唔好啄我!

如果第一天就咁好天,
我會愛上 Hallstat



影完又影, 終是時候離開  ::vv4058

Blog to read:

世界上最美的小鎮





Tour list:
5.  Ljubljana (Day 2) 
6.  Ljubljana to Hallstat (Day 3)
8.  Dachstein Ice cave @ Obertraun 冰洞 (Day 4) 
9.  Salt mine @ Hallstat (Day 4) 
10. Hallstat Con't (Day 5)
11. St Wolfgang + 夏夫堡 Schafberg 登山火車 (Day 5)
12. Salzburg 薩爾茲堡 (Day 6)
13. Friday in Schönau am Königsee 德國國王湖上集  (Day 7)
14. 國王湖 Kognisee 中篇 (Day 7)
16. Zell am see - Grossglockner 雪山車隊 (Day 8)
17. Krimml Fall (Day 9)
25. Lake Bled (Day 12) 
26. Bled to Rovinj (Day 13) 
27. Rovinj 遊船河 (Day 13) 
28. Rovinj back to Ljubljana (Day 14-15) 

16 comments:

  1. 大姐,個景洗唔洗靚得咁交關呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 趕下一場, 10幾分鐘係影咁多! 叫你團友轉行程啦!

      Delete
    2. book好晒房,點改呀?

      Delete
    3. 有D booking 可以係限期前免費改

      Delete
  2. 你都好似未亮過相噃?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有呀, 你都無留意我 :))

      Delete
    2. 除左你朋友之,外我靜係見到隻家貓同埋白天鵝咋。唔通你係.........................?

      Delete
    3. 係?佢在Day 1著乜野色既衫架?
      我未見過佢個樣,唔知邊個係佢黎架。

      Delete
    4. 亞苦年代我有出過鏡架 ;))

      Delete
    5. 係唔係又係帶左烏鷹鏡嗰隻架?

      Delete
    6. 我去睇返day 1,睇極都唔知邊個似你。
      在條橋上面有兩個,但又咁細粒睇唔清楚。

      Delete
    7. 無法, 我要keep 住 album 既 size limit, 唔可以放大相.>:D<

      Delete
  3. 有陽光係唔同d,加上今次d湖相嘅水平 (balance, not level) 又好d,讚!

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"