Saturday, January 9, 2016

旅遊目錄


Venus整返個目錄, 之前Yblog 既相無晒, 仲要慢慢執返 :(

歐洲

Italy
France
Montenegro
Italy France Montenegro
 
德國
 
Austria
 
Slovenia
德國國王湖 Austria Slovenia
 
Croatia
 
Bosnia
 
Swiss
Croatia Bosnia Swiss

 
Greece
 

Turkey
 

Holland
Greece Turkey Holland




亞洲

 
Taiwan
 
Singapore

Bangkok
Taiwan Singapore Bangkok

 
日本四國
 
日本北海道

日本白川鄉
日本四國日本北海道日本白川鄉

 
 
日本沖繩
 
沙巴

日本昇龍道
日本沖繩 沙巴 日本昇龍道
 
 
南美州

10 comments:

  1. 唔洗客氣, 個個都可以整, 我又冇專利 ^.*
    我覺得有框邊好好睇, like!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係照抄你既語法,無留意D框邊,只係好鍾意張唔同既相放埋一齊

      Delete
    2. 笑死, 可能我個blog本身白色底, 所以睇唔到框邊, 自己都唔知有框 ^^
      但銀仔唔成功呀 >.<

      Delete
    3. 睇返係我個blog set 咗白色相框. 係咪打錯語法? 我都係打落個word 度再copy 返來. blog 個html好難睇.

      Delete
    4. 唔緊要啦, 反正好睇, 深色底有條白邊好清晰
      我都想去莫雷諾, 阿根廷呢張相冇得輸!

      Delete
  2. Replies
    1. 唔難整架,知道點整后面只要copy n paste

      Delete
  3. 小月都去過好多地方呢 , 羨慕呢~!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係香港,圆咕碌去既有地方多過我呢

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"