Sunday, July 13, 2014

23. Lake Bled (Day 11)

出發去 Bled




當車驶到 Lake Bled,看見藍绿色的湖水,我地都不期然嘩一聲。馬上找泊車位影相。 Lake Bled 泊車位有限,唔理三七二十一,先泊係 B&B 門囗。 屋主好快叫住我地問我地係咪 hotel guest. 我話只泊10分鐘😁











不過 一睇就見到 Lake Bled 真係無 Lake Bohinj 咁乾淨.








怱忙影完相先去酒店。
間房比上次來住既細間好多 :(



怕泊唔到車, 係大太陽下走出去。
經過supermarket 買 lunch  坐係湖邊食.


陪住我地既有鴨先生



天鵝姐擺定陣勢
邊個夠膽同我争!



小朋友都飛來了



烈日當空,
忍住慢慢行上山頂 castle,
路過一間好美的店.


上到山頂原來可以泊車! 
下次都係做多d research!


山頂望落去既湖色最美。



唔想俾 $$$ 入 castle.
只好在外圍影下,
俾d 樹檔住,
有d 後悔無入去影咁靚既 view








終於可以 hea 下.
即使係自由行,
我地既行程都無好好 hea 下.
可惜酒店都好多阻碍物,影唔到靓相。


Hotel park 出名的 Kreme cake. 


成個trip終於飲可樂! 
隔離台投訴可樂係熱,
有冰都唔得。 
奇形Fanta 樽








咁熱,酒店又無冷氣。
今晚都係唔食熱杯面,買凍面包 !
酒店既靚杯,
提高了我的湯包檔次 ;))




Blog to read:

Tour list:
5.  Ljubljana (Day 2) 
6.  Ljubljana to Hallstat (Day 3)
8.  Dachstein Ice cave @ Obertraun 冰洞 (Day 4) 
9.  Salt mine @ Hallstat (Day 4) 
10. Hallstat Con't (Day 5) 
11. St Wolfgang + 夏夫堡 Schafberg 登山火車 (Day 5)
12. Salzburg 薩爾茲堡 (Day 6)
13. Friday in Schönau am Königsee 德國國王湖上集  (Day 7)
14. 國王湖 Kognisee 中篇 (Day 7)
16. Zell am see - Grossglockner 雪山車隊 (Day 8)
17. Krimml Fall (Day 9)
23. Lake Bled (Day 11) 
25. Lake Bled (Day 12) 
26. Bled to Rovinj (Day 13) 
27. Rovinj 遊船河 (Day 13) 28. Rovinj back to Ljubljana (Day 14-15) 

8 comments:

  1. 我細時在澳門見到的FANTA汽水樽是這樣的.

    那裡湖水藍色, 附近一定有硫磺泉.....

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. 選唔到適合既banner 相. 係呢張好d. 宜家相機多咗好多功能, 又有各樣相片app, 真係玩唔切.

      Delete
    2. 味道唔錯架. 今次trip 既蛋糕都比我想像中好得多!

      Delete
  3. 泊10分鐘邊夠哩!
    d鴨/天鵝負責清潔湖面,but 掛住食,結果就係咁啦!唔開工都有得食嘛!
    個湖水特靚,粉綠溝粉深藍.......

    ReplyDelete
  4. 碧湖我也去過,真的很美.

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"