Tuesday, July 15, 2014

26. Bled to Rovinj (Day 13)

Bled 酒店 Alp pension
當年無意走入酒店網頁就喜歡上呢間酒店.

本來想先玩 Slovenia, 再去奧地利.
結果訂唔到房, 要將就時間走回頭路.


Alp Pension
Small Double room - 127.85 euros (2 nights)
9.5% VAT - 12.15 euros
Tourist charge - 1 euros per night per person
72 euros per night
如果查接同酒店訂房俾 cash, 有3% discount.

雖然呢幾日係 weekday,
酒店外依然多車!





下次回來的話, 訂下目標踩單車遊湖!


還記得我的開心早餐嗎?


幾個 tart 都好好味!
可惜我今個trip失去胃口,
唔食得多美食!



又買 B&B 既 blueberry jam 做手信





當年係10月尾秋天來住!
又一願望達成了!


去Slovenia, 我總會掙扎去埋Rovinj。   一直没有訂下来。
5月頭旺季後重新核對行程,
朋友也同意去,就先把酒店訂下来吧。




Wifi router 係 slovenia 和 croatia 唔 work.
去到邊境附近,指示又唔夠,又開通電話data.
GPS 係呢段路下了高速,教走過一些城市和沿海路
真的好美.
有時間的話,可以一站站去!

開車到呢處, 我都唔知自己仲係 Slovenia 定係去到 Croatia





 

山上的小鎮
今次真係唔知乜名,
返來睇地圖都睇唔出! 
都幾似 Vrbnik




來到 Croatia 終於要過境! GPS 走小路的關係,去了個小關口,只有幾部車過關。  關員好像不認識我地特區護照.,等了一會嘱咐我們停在一旁。  交給另外一位高級職員處理我們證件.




跟GPS 繼續走又突然上了 highway.
手上只有個日同德國仔換既少許 kunas,
唔知 Toll 收唔收 Euros.
去到 Rest station 又無得换,
最後問了奧地利遊客換多一些 kunas 防身

快要進入Rovinj前,
因修路關了最後一段路.
GPS 不會轉第2條路缐
當時在山上人影都無一個的小鎮,
終於見到一位伯伯在打理花園.
伯伯不會英語,
見我地既 Slovenia 車,
我都聽懂佢問我地識唔識slovenia 話.
我嘗試指手劃腳請伯伯手指方向.

本來無乜期望,伯伯表现難為,
剛好有其他車見我地都停下來問路.
全都係去 Rovinj
一班年輕人, 話唔識英語, 即刻向我 say no!
反而伯伯幫我翻譯, 等我地可以跟佢地車尾!

绕过另一個 Town Porec, 我终于到了!
開車用了4小時!好感動!  

先去酒店, 宿 Pension Comfort Exclusive
Double room 57.52 euros
VAT (13%) 7.48 euros
Total: 65 euros
Breakfast and wifi included
有好迫既 car park, 終於都係要求救!

好似返咗大陸,
不過好乾淨!
最重要係有冷氣可嘆!


                                                                                    我既朱古力在雪櫃呀::uu7071


   

酒店話行去市區要20分鐘.
烈日當空下,都係開車去
燈位轉錯方向,泊咗係較遠既停車場!
城內泊車位不多,好彩是 weekday, 較容易找泊車位。
不過泊車機只收 coins, 問了幾位路人先换到零钱!




  終於到了!
  原來的意奧斯 3國之旅,
  竟然順利加了德國國王湖, 和 Rovinj 變了5國遊!






看見海邊的餐㕔,又多日無食好野,忍唔住又駛$$$ :) 



scampi risotto on Croatia coast!



seafood risotto
收cash only! 我地換既 $$$ 即刻用晒!



一入市中心,團友就話好似 Venice。
起初没有我想像漂亮。颜色不夠 sharp.   陰影地方多,好難拍照。  






















轉呀轉!












 








 

 



















 

到山頂啦








出發前朋友還說無乜機會著短袖衫.
已經無衫可換
忍了那麼多大熱天,
我還是要花$$$去買短袖衫著.



回到海邊找節目.......





Tour list:
5.  Ljubljana (Day 2) 
6.  Ljubljana to Hallstat (Day 3)
8.  Dachstein Ice cave @ Obertraun 冰洞 (Day 4) 
9.  Salt mine @ Hallstat (Day 4) 
10. Hallstat Con't (Day 5) 
11. St Wolfgang + 夏夫堡 Schafberg 登山火車 (Day 5)
12. Salzburg 薩爾茲堡 (Day 6)
13. Friday in Schönau am Königsee 德國國王湖上集  (Day 7)
14. 國王湖 Kognisee 中篇 (Day 7)
16. Zell am see - Grossglockner 雪山車隊 (Day 8)
17. Krimml Fall (Day 9)
25. Lake Bled (Day 12) 
26. Bled to Rovinj (Day 13)
27. Rovinj 遊船河 (Day 13) 
28. Rovinj back to Ljubljana (Day 14-15) 

10 comments:

  1. 你個鏡頭夠wide,影哂間教堂。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔係呀, 正常size 既相來的. 可能我既角度啱啱好!

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. 雞同鴨講都好麻煩。好彩你遇上一個好心既阿伯咋。
    我未去過韓國,如果自駕遊的話,文字同埋講完全唔掂。我要問下去過韓國自駕遊既blog友,睇下佢地點樣應付。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 今次GPS真係幫唔到!
      我都未去過韓國. 未聽過人去韓國自駕

      Delete
    2. 我有個blog友佢而家就在韓國自駕呀!同時佢已經去韓國自駕遊好多次添。所以我會問下佢囉。

      Delete
    3. 魚寫緊韓國自駕

      http://traveling-fish.tixmart.org/2014/07/25/2014-jeju-05/

      Delete
    4. 魚寫既濟洲自駕遊都好有參考價值。
      但如果唔只去濟洲自駕,仲想去埋韓國本土自駕既話,我個blog友就好有經驗。

      Delete
  4. 見到你地去到人影都無嘅地方,到跟人車尾走…e d 經歷都好難忘
    個海邊真靚,算唔算係地中海?就係曬咗d…

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢d 意外先難忘. 係地中海, 對面就係意大利.

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"