Monday, June 2, 2014

7. Hallstat 哈修塔特 (Day 3)

我們這次的旅程, 
超市和景點同樣重要.
超市大約在6pm 關門,
要慳$$$, 唔係餐廳食飯,
我們要趕在超市關門前入貨

這家Hallstat 門口的超市,
見到 Milka 復活蛋新產品,
係好靚, 仲包一個小 spoon.
味道卻一般.
可惜旅程下半段每日陽光普照,
每天多了一份任務,
是要先安置好朱古力, 逃避溶掉的命運!
可惜, 避得一時,
行程尾二一天, 卻全留在酒店雪櫃  ::uu7007


看了很多網上 Hallstat 美景照,
最喜歡一張朋友係湖邊踩單車照.
原先諗住多留幾天,
可以係湖邊踩單車.
可惜天公不做美,
陰天下雨的 Hallstat,
並沒有給我帶來難忘的回憶.







還是不停地拍照,
怕漏了任何一份回憶!


照片各有各好,
都唔知點選 ::rr8062



在香港找不到適合奧地利的旅遊書,
一般只介紹 Vienna 和 Salzburg.
今次行程都係睇住旅遊blog安排
終於係Hallstat 揾到一本美麗的圖册


 雖然好怕種植物, 引來蚊蟲
卻很欣賞民居的佈置






 即使陰天, 還是很美



夏天竟然還有黃葉!











外來車不能駛進Hallstat,
Hallstat 門口有30分鐘的停車位.
雖然沒人管.
還是擔心.
在Hallstat 走了一會,
還是出去泊返係 public car park 安全d.

好彩不是旺季,
行過去 P3 停車場只是10分鐘.
亦是我明天要去的 Salt mine 門口
遠 d 既 停車場, 好似會有shuttle 車來 Hallstat,
不過我去既時候好靜, 見唔到有 shuttle啊

回到Hallstat, 呢位女士既袋好特別~




去不成高薩湖, 這兒都有倒影 ;)











出發前網上找的筆記:
試試這個Email:pension-seethaler@aon.at
算人頭的,一個人20歐元,
但房間不含衛浴,是一個家庭經營的,
它的住置在i後面的山上,路有點小陡,但不算遠,
但從她的房間看湖區視野不錯.
http://www.hallstatt.net/pension/seethaler/?lang=en

Breakfast pension Seethaler
Dr.F.Mortonweg 22
A-4830 Hallstatt
Tel.(43)+6134/8421
Mob.0664/2429673

Hallstatt 門口有information centre替你找.

Pension Sarstein,不好訂
不過其實民宿幾乎都在湖邊啦!
我去年去時住的Pension Hallberg 也還不錯
房間不小、也很乾淨

Hallstatt:Gasthof Weißes Lamm (白羊民宿)


這家好像不錯.
我還是prefer 門口能夠停車的地方!


 繼續行.......


還有瀑布









    

 


 







 




 
出門前做好功課,
知道邊到係 View point



每次去郊區,
都會問自己, 係度住我能忍受寧靜的生活嗎?
 









好像回到70年代電影中
不過影完相後, 車主卻對我 Huh 了一聲 ::ee5167

 




 Viewpoint!










傍晚7pm,
幾間露天 pub,
有點冷, 又下雨,
有幾間餐廳都無開門!
最後找到一家室內餐廳

Gasthof Simony Restaurant am See


露天個邊好多人,
我們是唯一坐在室內的.
8點前 last order !

最想喝湯
咁大碗都飽啦
好好飲 :x:x:x



餐廳用的碗碟都靚靚

2位男廚師好後生
難得後生仔肯留係郊區!

連 pork chop 都好夠味 :x:x:x

風雨還是來了, 提早天黑


雖然住了2晚, 
店早關門
我連shopping 既時間都無.


天氣仍冷
我們沒有機會坐在湖邊慢慢 hea.....


Time to go!





Info:



Tour list:
5.  Ljubljana (Day 2) 
6.  Ljubljana to Hallstat (Day 3)
7.  Hallstat (Day 3)
8.  Dachstein Ice cave @ Obertraun 冰洞 (Day 4) 
9.  Salt mine @ Hallstat (Day 4) 
10. Hallstat Con't (Day 5) 
11. St Wolfgang + 夏夫堡 Schafberg 登山火車 (Day 5)
12. Salzburg 薩爾茲堡 (Day 6)
13. Friday in Schönau am Königsee 德國國王湖上集  (Day 7)
14. 國王湖 Kognisee 中篇 (Day 7)
16. Zell am see - Grossglockner 雪山車隊 (Day 8)
17. Krimml Fall (Day 9)
25. Lake Bled (Day 12) 
26. Bled to Rovinj (Day 13) 
27. Rovinj 遊船河 (Day 13) 
28. Rovinj back to Ljubljana (Day 14-15) 

7 comments:

  1. 我好怕一早買左D野食,但係天氣熱又唔可以放在車箱裏面,一落車就要手提。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigh.... 本來係手信, 試了又唔係話特別好食. 還是返香港買好食既零食更好!

      Delete
  2. d朱古力真可惜!
    棵樹黐住屋好得意!
    d相無執過?應該無!執執水平會好d。
    d相由第一日我已經開始讚,不過,今日好似......都好靚,but唔夠wide,又或者現場好大,24mm都唔夠影?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢日行得急, 我都覺得影既角度差d.
      有執過d, 不過無太陽, 我都係唔like.

      Delete
  3. o下, 最尾先賴底D朱古力, 慘 慘 慘 慘!

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. hallstat 本來係我最期待既地方, 不過可能落雨同來得太遲, 反而無我想像咁靚. 好想踩單車hea 下又無時間.

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"