Monday, June 2, 2014

6. Ljubljana to Hallstat (Day 3)

Ljubljana

早上在 City Hotel 吃了個美味早餐,
沒想到那麼豐富!
芝士都好好味!


團友琴晚 dinner 凍親後,
又要趕行程,
今朝快速先去買衫!
Europcar 話租架車未到酒店,
一係車我去拿,
或者多等半粒鐘






街燈~

我的戰利品!




租車已包 Slovenia Vinjeta,
要先去附近油站買奧地利 Vignette,
約10 euros 10日.
另奧地利 開車要附有一件螢光衣 (security jacket) 係車, Europcar 又收去 1.5 euros.

Austria by Road



Drive from Ljublajana to Hallstat, GPS 話 3 粒鐘, 結果 .......
Wifi router 在Slovenia 沒有work,
走来走去還是上不了highway,
浪费了一小時,
最後只好開通電話公司数據。
Highway 完全沒有 Hallstat 路標,
我又走過頭了。
Google 說的3小時,结果連食lunch 用了5小時抵達。

在 Highway 既 rest area 來到呢間餐廳,



又一 surprise :x:x:x


食唔到咁多, 回程再來食過 (*) 




唔識 order, 只好指住圖叫!

全部都好味!




以為Hallstat 咁出名,
Highway 應該有路牌,
可能無望住GPS,
走過頭後 估計 GPS 變更了路線!
又游來游去, 終於走入小路茫然地走!
早上Ljubljana 陽光普照,
宜家落雨更茫然!

越行越入先開始見到 Hallstat 牌!
條小路好......長,
起碼開了一小時才到!

终于......3點幾抵達 Hallstat, 天氣不太好,放棄了原訂往高薩湖 (Gousausee) 的行程。
Hotel @ Seehotel am Hallstättersee
去到info centre 問, 先知我地酒店名雖然有Hallstat 一字,
並唔係Hallstat town 內,
而係隔離 town Obertraun 上特勞恩 !




玩 cameran photo app
Toy 1 effect

Toy 2 effect

Warm Effect

pick up effect

Sephia effect


B&B 樣子和我網上看好像不大一樣  ::uu7081


好彩酒店幫我地安排了地面房,
唔駛搬行李上樓梯!
仲有露台


露台 view



酒店review:
由 highway 入小路上看見好多又新又靓既B&B, 估计會更平。  有車既可以住遠D,泊車就在酒店門囗。 Hallstat 無得開車入去, 要拉行李入去啊!

我選既酒店雖在隔离 Town, 算係附近較大既酒店。  位置還不錯。  好近冰洞,去 Hallstat 算近。  酒店後面就係湖邊,有個大公園 (下一篇再 post 相)。 一家大細一定喜歡。   早餐還不錯。

最唔得係沖涼花洒,等好耐先有熱水,又唔夠水力!

房既WIFI 收得差, 住客都去reception 用wifi
Breakfast / car park included.



Blog to read:
駕世遊 

Info:

  • Hotel @ Hallstat
  • 有背包post 話高薩湖逛逛可以2-3小時,再走步道、坐纜車就不只,大概半天。高莎湖最好是下午去,如果沒有風的話,可以看到美麗的雪山倒映在湖面上。  亦有人上午去都漂亮.   看運氣!

Tour list:
6.  Ljubljana to Hallstat (Day 3)

23 comments:

  1. WAAAA, 你影嘅相好靚啊!!! Ljubljana我都去過,不過你玩得深入好多,歐洲小城真係好靚ga!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝呀! 去咁多小城初時都怕悶, 有考慮過加一個大城市行程shopping, 最後因距離問題無去. 亦好彩去既地方一個比一個想像中靚, 最緊要好天!

      Delete
  2. [Drive from Ljublajana to Hallstat, GPS 話 3 粒鐘, 結果 .......
    Wifi router 在Slovenia 沒有work]
    乜唔係唔洗用數據既咩?會唔會係因為你用既地圖係試用版既關係?
    我買左正版地圖呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我 iphone 無 download 地圖, 要靠網上地圖, 今次trip 好多地方都上唔到網, 仲要好多小路又好難揾街名, 都唔知自己去到邊!

      Delete
  3. Hallstat裡面得一間半間酒店,但當年我住B&B,質素都算唔錯啊。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 是我武斷了, 剛從朋友照片中, 發現人地recomend 既酒店相. 外觀都好靚. 咁係咪要拉行李一段路行入去?

      Delete
  4. 我發覺自駕遊順順利利固然好,否則,盪失下、想下辦法,終於成功,又好有滿足感!
    不過你要駕車,責任咁重,壓力真係好大!
    哈哈,我見到果3張床又笑喇!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔記得講,架火車黎得咁突然都影得切相!

      Delete
    2. 放假點可以俾壓力自己, 順其自然啦, 跟團有跟團的好.
      今次酒店既床唔多好. 我有2晚酒店係去到歐洲先book. 睇相選床變了我一個重要的選擇條件::mm1613

      Delete
    3. 個度有過馬路位置, 好似日本火車, 來前會有警佈聲, 同落閘. 我就企定定等火車駛過~

      Delete
  5. 小月, 請問你地3人帶咗幾多個喼呀 ?
    你地租果㗎車係咪Golf呀? 尾箱可放到幾多個大喼(26至28吋) 呀 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我個架係polo. 毎人约一件26”喼刚刚好。車張相係12.salzburg. 1733 好似租 golf, 應该大D

      Delete
    2. 巴爾幹半𡷊18天自駕, 主要係斯洛文尼亞及克羅地亞, 加1日黑山及2日波斯尼亞, 不過原來8月租車貴過9月差不多兩倍, 頭痛 !

      Delete
    3. 煩緊邊架細車好, 平D又可坐3個成人及尾箱放到3個大喼(26至28吋), 你話Polo好唔好呢?
      又想試下BMW 1糸, 又想試下細Benz ? 又冇乜錢, 好煩呀 ?

      Delete
    4. Golf la, polo 我都嫌佢细。 有D国家租車仲有22%vat, 我上次睇漏咗:(

      Delete
    5. Golf,大過polo少少,不過我覺得3個人+2件行李都係唔掂。

      Delete
    6. 小月, 想再問清楚D, 你地當時是否把3個大喼都放在尾箱, 又無需放低後座位?
      1733話佢地要放低架Golf後座, 先放到2個大喼, 咁講架Polo尾箱咪仲大過架Golf !

      Delete
    7. 小月嗰3件行李,係一件打則放,兩件打平放。打平放嗰兩件係疊高佢既。
      但我兩個喼,一個係好舊款既又薄身,25至27吋,另一個係厚身。所以兩個呎吋唔係好夾,比較難放。

      Delete
    8. 要放低一边後坐位,一件行李插入去,張相係12.salzburg 篇

      Delete
    9. 有相睇, 清楚晒, 睇來勉強夠位, Thank you.

      Delete
    10. 我常3人去歐州,欧洲既细車印象中車尾箱比想像中大。今次租polo係我欧州租最细既車尾箱,架車既馬力又细,有得選擇建议租架好少少

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"