Monday, July 14, 2014

25. Lake Bled (Day 12)

回到Bled 依舊被湖水藍吸引!


 


今天比琴日多泊車位。   一泊好車就有人来收$$$!原来係 Grand hotel 既地盤。 













我地沿住湖邊走了半個圏。   



夏天怎會有黃葉???

































看風景的不只是遊客!
 





  對著美景泡腳的二人


各生物自得其樂~


 


當年留在 Bled 既時間有限,
一直盤算再來要住上2, 3 日


喜歡呢個相機 mode.


現在才明白風景真的如畫!





阿苦 blog 年代喜歡上影長凳.



 









想行到去人地話上一段斜路既 view point - Ojstrica and Mala Osojnica

可惜我還沒有找到, 唔知係咪封咗.


好香既花




今日4點左右滿足而回酒店。朋友問我回再回来Bled 吗?  
有機㑹當然會回来!   只是现在很怕坐長途機。  




Summer blue 和 Yellow Autumn,
你會點選? 

我以為自己愛秋黃葉



今次看到碧湖,
才知自己更爱summer blue!


又係凍面包



就以凍啤酒送 la!

Tour list:
5.  Ljubljana (Day 2) 
6.  Ljubljana to Hallstat (Day 3)
8.  Dachstein Ice cave @ Obertraun 冰洞 (Day 4) 
9.  Salt mine @ Hallstat (Day 4) 
10. Hallstat Con't (Day 5) 
11. St Wolfgang + 夏夫堡 Schafberg 登山火車 (Day 5)
12. Salzburg 薩爾茲堡 (Day 6)
13. Friday in Schönau am Königsee 德國國王湖上集  (Day 7)
14. 國王湖 Kognisee 中篇 (Day 7)
16. Zell am see - Grossglockner 雪山車隊 (Day 8)
17. Krimml Fall (Day 9)
25. Lake Bled (Day 12)
26. Bled to Rovinj (Day 13) 
27. Rovinj 遊船河 (Day 13) 
28. Rovinj back to Ljubljana (Day 14-15) 

8 comments:

  1. Replies
    1. 我地去個星期剛好有熱浪3x 度, 當地人都話未試過咁熱. 有朋友接住我去, 23度好舒服!

      Delete
  2. 我較喜歡 Yellow Autumn。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實都好鍾意睇黃葉. 可能睇多黃葉, 所以今次選對我較特別的湖水藍

      Delete
  3. 嘩嘩嘩嘩嘩......Bled真係靚嘩嘩聲呀!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 實景仲靚呀! 睇過好多人既相, bled 要遇上好天氣唔容易. New Zealand 都靚啦

      Delete
  4. 今日d相.......如果多d前景會好d,好似後面幾幅,多張椅、有d葉........靚d架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢度可惜, 現場睇好靚! 可以襯托既景物唔多.

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"