Saturday, June 7, 2014

17. Krimml Fall (Day 9)

一位團友先行回港,早上7:15火車 Zell am See 經 Salzburg 往 Vienna, 才 20euros, 之后既火車要3倍價$$$!

之前未定好的2天行程,因為不想走得太遠, 琴晚才定了zell am see 附近的kaprun 住宿。 估唔到又平又算多選擇.    3月份訂酒店時, 見好多酒店full 晒, 嚇到我漏夜訂酒店!

Zell am See 開車去 Kaprun 才15分鐘,
結果行程係 - 我地呢2日係Zell am See 來來回回!

先去Kaprun 酒店放低行李,避免朱古力溶掉!






住宿老闆娘不會英語,人很nice, 我們才住一晚.   跟她說我們 打算去 Krimml waterfall, 幫我們弄了張 Zell am See / Kaprun guest card, 可免費入場!    之前住了2晚的包租公反而無幫我地整.    否則Grossglockner 可以省 3 euros!   有d酒店亦會因你只住一晚, 而唔幫你整.


每張guest card 都會有自己既名.
我張寫錯名都ok, 無人check.

Back of guest card

Front of guest card

1 小時內到 Krimml Fall
到停車場自然有人找你收$$$


都唔少人

好美既樹


遠遠已看到water fall


人地blog見到話呢個瀑布好睇.
看了那麼多瀑布, 
還以為自己看夠了,
沒想到呢個瀑布真係好靚 ::_1856


好特別的型態






 Krimml Fall 是歐洲第3大瀑布



共有10幾個viewpoint, 一層層望,
大約行1小時
 

彩虹出現了 ::kk3014


雙彩虹呢!
















咁乖望住鏡頭,
其實係主人教我地叫佢既名,
佢就會望我地!


差點不想走
上到去卻是一條平坦的河!

  
以為到了山頂,
原來天外有天, 山上有山  ::ee5137








走不動了,
影張相算了.






回到出口,
吃了個較便宜既面包餐,
竟然係我成個 trip, 
第一次飲可樂






Blog to read:


Tour list:
5.  Ljubljana (Day 2) 
6.  Ljubljana to Hallstat (Day 3)
8.  Dachstein Ice cave @ Obertraun 冰洞 (Day 4) 
9.  Salt mine @ Hallstat (Day 4) 
10. Hallstat Con't (Day 5) 
11. St Wolfgang + 夏夫堡 Schafberg 登山火車 (Day 5)
12. Salzburg 薩爾茲堡 (Day 6)
13. Friday in Schönau am Königsee 德國國王湖上集  (Day 7)
14. 國王湖 Kognisee 中篇 (Day 7)
16. Zell am see - Grossglockner 雪山車隊 (Day 8)
17. Krimml Fall (Day 9)
25. Lake Bled (Day 12) 
26. Bled to Rovinj (Day 13) 
27. Rovinj 遊船河 (Day 13) 
28. Rovinj back to Ljubljana (Day 14-15) 

5 comments:

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"