Thursday, July 17, 2014

27. Rovinj 遊船河 (Day 13)

好快行完 Rovinj.
好似出海有更多靚景

先到附近 Travel agent 換$$$。
泊車已過時,唔理了,
炒牌拖車不管了 ::ww6066




玻璃底船


我地搭上5pm 船.
最靚應該係黃昏 7:30-9pm 個班, 可以影Rovinj 既 夜景,
黃昏個班時間長D,可以坐1.5小時, 我地5pm 船就得1小時.
不過我懷疑咁既天, 到9pm 回程都未天黑!
還是現在每人给10 euros 坐一小時吧!










又講下次, 係咪要去埋沙灘”返”下呢 ::cc9052



成架船得我地4人


都好多野玩喎!





好多小沙灘



Rovinj 附近好多島嶼


島嶼都有酒店


仲有珊瑚呀!


有物體入侵地球!





船長話呢度係跳水既好地方





個位女子, 想點呀!


船長叫島上玩浮潛既人,
係船底游過
先問清楚, 船長你無開摩打 arh !?
就係咁, 我地有免費show睇~
見到樓上人兒既倒影嗎 >



我並唔好游船河,
都覺得呢1小時 值回票價













 

好美,只是背光,好難影相!









返到酒店發现有冷氣,開了一晚 =D>
最後一個杯面!



Blog to read:
Tour list:
5.  Ljubljana (Day 2) 
6.  Ljubljana to Hallstat (Day 3)
8.  Dachstein Ice cave @ Obertraun 冰洞 (Day 4) 
9.  Salt mine @ Hallstat (Day 4) 
10. Hallstat Con't (Day 5) 
11. St Wolfgang + 夏夫堡 Schafberg 登山火車 (Day 5)
12. Salzburg 薩爾茲堡 (Day 6)
13. Friday in Schönau am Königsee 德國國王湖上集  (Day 7)
14. 國王湖 Kognisee 中篇 (Day 7)
16. Zell am see - Grossglockner 雪山車隊 (Day 8)
17. Krimml Fall (Day 9)
25. Lake Bled (Day 12) 
26. Bled to Rovinj (Day 13) 
27. Rovinj 遊船河 (Day 13)  
28. Rovinj back to Ljubljana (Day 14-15) 

18 comments:

  1. 行程就到尾聲,突然開始懷念,好想再出發去旅行

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈, 我都比大家講到想出年再去歐洲

      Delete
    2. 好呀好呀,出年再去呀~不過要換過地點喎

      Delete
    3. 馬航又出事,去邊都唔安全

      Delete
  2. 我都有遊船河喎!下過冇船底show睇!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係咪都係玻璃底船? 我地船長聰明, 又有人肯玩, 大家開心!

      Delete
  3. Replies
    1. ha, 你部靚機! 呢張相既顏色好得::_1856

      Delete
  4. 岸邊風景好靚, 好悠閒好舒服!!

    ReplyDelete
  5. 泊車已過時,唔理了, 炒牌拖車不管了。
    咁夠彊?

    ReplyDelete
  6. 又講下次, 係咪要去埋沙灘”返”下呢?
    如果唔趕時間,我覺得係。唔游水hea下都好正。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁每個城市要多留幾日, 相信只能等退休先慢慢做!

      Delete
  7. 船長叫島上玩浮潛既人,係船底游過,先問清楚, 船長你無開摩打 arh !?就係咁, 我地有免費show睇~
    呢個船長既安排又唔錯喎,難得係D浮潛人又肯配合添。

    見到樓上人兒既倒影嗎 >
    見到,不過好似唔係你兩個?

    ReplyDelete
  8. 好彩有遊船河我地至有靚相睇!banner幅相都係今次船河影?正!

    ReplyDelete
    Replies
    1. banner 張相係海邊陸地影. 個朝陽光又夠充足.

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"