Wednesday, June 29, 2016

6. 昇龍道 Day 6 - Japanese Alps 上高地 (Kamikochi)



出發前先來熊出沒, 
早一天又下雨.
酒店又訂了2日, 唔知點算.
今朝難得鬧鐘响了才醒来,
出門才知竟然停雨
終於去到上高地.


我經 Booking.com 訂酒店無加$$$包早餐,
酒店話我地3人有訂2位早餐
剩下一位只愛西式早餐,
自己出去食








記得Longbell 的經歷, 再對上巴士站的推介
Longbell - 世界那麼大 (Japanese Alps) -奇妙自然 -上高地(Kamikochi)


買了來回上高地的車票,
剛好趕上9:30 巴士



竟然出現藍天😍😍😍





第一站大正池,落車要收車票
好靚呀!

























我地懶人上返巴士去上高地😙
司機睇回程車票,唔駛再比$$$


我還是忍不住買了地圖



來到上高地








河童橋在前方



又一張Google 靚相😁


女河童



日本版的阿凡達


愛影bench 


























一路上好多蒲公英飛來飛去


走1小時往明神池
開始後悔剛才無買雪糕一路行, 一路吃.


雖然一路行都有d指示牌.
有時都會諗自己有無行錯路.
見到呢度先放心.



原來2邊河岸都行得
有一班學生出行呢








 

臨到明神池, 我依然迷路了.


入明鏡池要俾300yen, 
天開始陰,沒有陽光的湖不去了.


1:30pm 很餓了。 鐵定要食咖哩飯.
把整碟吃完,連雪糕都吃不下!
不過無乜肉.  下午好快又餓了.


團友的面都不錯


真的有熊出沒!


回到河童橋, 買了果jam
令返香港阿媽即問有無輻射 ~~


本來想食雪糕,
轉飲酸奶好好味


晚餐去唯一一間餐廳,開到8pm
@ Cafe Mustache




酒店門口就有得浸腳
第一晚中村館的溫泉不夠熱.
室外下雨, 水更冷.
我好似變了老人家, 愛上了浸腳!



試試信州果汁


錯過了輝哥的法國美食


Info:





1. 6月北陸行程篇
2. 昇龍道 Day 1 & 2 - 名古屋 & 金澤
3. 昇龍道 Day 3 - 金澤
4. 昇龍道 Day 4 金澤, 五箇山 & 白川鄉
5. 昇龍道 Day 5 - 白川鄉 & 高山
6. 昇龍道 Day 6 - 上高地
7. 昇龍道 Day 7 - 土岐 premium outlet
8. 昇龍道 Day 8 - 名古屋 / 鉄道館
9. 昇龍道 Day 9 - 再见名古屋

16 comments:

  1. 高地好靚, 我都有飲過呢隻酸奶, 味道唔錯.

    ReplyDelete
  2. 上高地真的好靚~~~~原來可以在大正池落車再上車去河童橋, 不用行行行, 我笨左......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係記得你既帥哥經歷, 上文加上巴士站的散策圖, 先識行.

      Delete
  3. 環境好靚好舒服呀?
    早餐咁少,夠唔夠飽架?

    ReplyDelete
  4. 要搭巴士去嘅?唔可以自己開車去咩?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 私家車不可駛入, 只能搭環保巴士進入.

      Delete
  5. 真係有熊嗎? 呢度我想去好耐都未去到

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我見有叫遊客發現熊的蹤跡要報告,由河童橋行去明神池好少人。安全的話帶定鈴響。

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"