Wednesday, November 18, 2009

潮州 Trip

第一次去潮州, 以前聽同事話車程好遠, 大巴又唔知安唔安全, 可以唔去就唔去.    好彩今次有伴一齊去.    都要搭成5.5 hours 車,  中間會停一次休息站.

8:30am Luo Wu 開車, 2pm 到.  不過去到無lunch 食, 好多都收咗檔.  好彩有帶餅係大巴食.

仲諗住潮州似東莞, 估唔到潮州比惠州仲熱鬧.   好多車, 不過行人就好少.   

搵當地人幫我地book 酒店, 仲有折, 折後4星潮州賓館 RMB$308,  位置方便.   酒店對面就係大巴站.    乾淨, 花洒夠強.  潮州宜家起緊幾間5星級酒店.    

Lunch 無食, 6pm就走去食當地出名既大掛檔,
選咗呢間大排檔, 因為有我喜歡既豬腳

田雞粥



一片片既豬腳



大夠既豬腳反而唔好食,
因為老板唔可以賣得太貴,
細細夠整耐咗反而好硬



本來諗住食少少, 去第2檔再食.  點知無乜 choice,   
去咗另一間食台灣野好難食.

去到夜市, 唔太好Hello Kitty 既我竟然買Hello Kitty Pyjamas
呢件係XL Size, 唔好俾相呃, 唔係小朋友 Size.
只要RMB$50.   返到深圳賣RMB$130呀~



天使買咗呢件袍.



第2朝早餐無乜choice, 好多大排檔都好簡陋, 我都唔敢去.    
終於去咗呢間蘭州牛肉面
不過太早只有刀削面,
朝早仲要係即場整
估唔到好好味



潮州原來唔大, 2日就完成我要做既工作.  趕到 1:30pm開車,
塞車關係7:15pm先返到深圳


No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"