Thursday, March 9, 2017

7. Day 4 頭城蘭陽博物館 / 金車城堡咖啡館 / Hao生魚片冷丼握壽司


宜蘭礁溪民宿早上8點會有人送早餐
不願起床的话會放係門口
2杯飲料都唔同。


我還是喜歡台灣每間酒店民宿都有的天仁茶包和白朗咖啡等


蘭陽博物館, 介紹宜蘭地質








 

入場券有雪糕折扣卷
未食 lunch 先引大家食雪糕


估唔到Pistachio 好出色

呢個牌子宜蘭幾米公園對面都有


紫色係火龍果


宜蘭花蓮都會有遊戲折扣優惠
兒時遊戲反而好玩


己吃飽飽,去頭城金車城堡咖啡館 行一圈

 

  



個 view 都唔錯




頭城金車城堡咖啡館2館
可以唔去
停車位唔多.

 




出發前有研究過海邊的民宿,
不熟悉宜蘭, 一直沒有訂下住宿點.
有點兒意外海吉兒民宿就在上山的入口處,
 仲以為係海邊



下一站宜蘭市,


宜蘭縣有多個鄕鎮
差不多開車都有經過



以為只有外賣
好彩今日有開門同有得坐
不過午市到2點




味道唔差,但無想像咁好食同都唔係話好平




明太子鷄翼





應該一早叫呢個,包羅萬有同抵食D

今日無開門

 今晚又食,
 不過好甜的同伴們,
下一站繼續TEA 😝



😱😱😱


狗狗有無帶安全帶
肥所以穩!?


無去的行程






Tour list:


6 comments:

  1. 雪糕啲顏色唔知嘅真係以為係加咗色素!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 相信色素一定有,味道不比Haagen Daz,movenpick 弱,我忡以为係入口雪糕,原來係本地品牌。

      Delete
  2. 山上城堡個海灣view真美
    博物館有咁多雪糕選擇超正
    肥狗狗真乖,不會跳車

    ReplyDelete
  3. 隻小狗由細細隻時已經坐機車,習慣晒啦!唔會跌落車既。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係我地大鄕里,第一次見大狗坐機車😁

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"