Monday, August 10, 2015

Trick Eye Museum @ The Peak


看過別人在日本韓國拍的3D 照
一直很想去。
尖咀個間comment 麻麻。
山顶呢間傳聞唔錯。

諗住 weekend 上午去人少D。
原來天后䦕出的15B 巴士,
中午12点才開出等一班車!
只好轉去金鐘搭車。

去到先醒起上次上山顶已經見到門口無入去。


颜色彩色繽纷















別小看這些動作, 
我呢d 硬骨頭可辛苦呢~










我們只有2人
無諗到有d 景可以多人合照.
仲有好多方法玩.
小朋友跟住我地入鏡







擺唔啱姿勢的話, 
係影唔出效果

















我地懷疑呢個景只啱小朋友扮野,
因為大人咁大身型,
好難對準!





27 comments:

  1. 3 D視覺效果好正. 拍照時感覺有的攪笑, 參與的人全部好開心^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為要扮野, 唔係傻笑就係扮驚 :))

      Delete
  2. 小月, 好多張相都好得呀! 成日o係fb見到朋友去呢d 3D館玩, 覺得影得好靚, 好想去試下, 但又驚自己怕羞唔敢擺pose, 我影親相永遠都係企定定架咋

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都唔識攏 pose 架, 都係企定定多. 每一個景都有相片教點擺pose, 跟住影.

      Delete
    2. 咦, 教埋點擺又幾細心喎 ^^

      Delete
  3. Hello, thank you for visiting Trick Eye Museum in Hong Kong and hope you had great time with us. We would like to share some of your photo at TEM in our blog for English speakers (http://trickeye.blogspot.com). If it's ok with you, please let us know. Thank you! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am surprised you have official blogspot. Yes, you are free to share my photos. Like your posts and photos. Thank you!

      Delete
    2. Your photo will be featured in our blog sometime in this week. So please do check our blog by end of the week. Thank you!

      Delete
    3. Thank you! I look forward to it!

      Delete
  4. 好得意嘅3D館,可惜未得閒去參觀吓~

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. 我鍾意畫o係地下有線條視覺個d立體畫多d..

      Delete
    2. 唔係個個view 都鍾意。 有D係影比愛猫朋友睇。我都鍾意有地下既立體畫

      Delete
  6. 影得好 3D 呢 , 搞到我都有興趣去影吓呢~!!

    ReplyDelete
  7. 尖咀個間細d,如買團購約80元,我覺得都ok

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係喎,我無諗過團購

      Delete
    2. 上次係有遊客買多左張所以讓比我地,其實我地都買左張正價$138

      Delete
  8. Replies
    1. 多謝呀, 我地都無話慢慢睇點擺 pose. 見其他人有好多pose 仲正~

      Delete
  9. 第一張相你地個口型好夾噃。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 隔離會有幾張相教你點擺 pose, 我都係跟住影~

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"