Friday, November 7, 2014

Jamie Oliver

韓國同學出差來港
五年無見,
我又想放假,
請了半日假相見,

同學話見我 FB 既美食好吸引,
個一刻我實在想不出自己放了什麼好食相片.

只想到Jamie Oliver 大熱高湯面.
同學是 Jamie Oliver 的 fans,
我又未去過,
早去唔駛排隊!

好耐無去CWB 食飯,
登龍街又變了.
估唔到餐廳好大間.


裝修話係 Jamie Oliver 既朋友設計



Baked Chestnut Mushroom
賣相好靚!
不過Pastry 只得個邊,
mushroom 底下無料~
唔夠食 :)



Penne Carbonara -  Waiter 話我地可以叫 Half portion,
再試多種 dishes.
好彩叫 half, 夠"漏"


可惜又係人少, 唔試得多野.
有朋友介紹話羊架好食.
下次人多再試.
難得今次點既份量剛好!

呢個裝飾, 係中國 style 定 spanish style !?



本來想叫 dessert.
朋友話想飲 coffee.
想起 Cafe corridor,
我第一次試 Affogato 就係 Cafe corridor

今次好大杯雪糕,
好好味!!!

半日時間我地已滿足 ::cc9014


今年收好多 Mask 手信~




6 comments:

  1. 妳d飲食口味好廣闊!高級西餐可以食一餐,中式大排檔又可以食一餐!勁!
    請問鍾唔鍾意食擔仔麵?“杜小月擔仔麵”!好食!個名都有個故仔架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔係 jamie oliver fans, 呢間無話特別想去試. 要排隊更唔會去. 身邊朋友多吃貨, 食野變了我們的節目, 更成為 blog 熱門主題 ~ 貴野平野, 中式西式.....都有好壞.

      我唔多食辣, 呢幾年皮膚敏感差唔多戒辣. 印象中好似無食過度小月, 係咪只有台灣先有? search 資料又比我揾到呢頁靚相. 意思係度捕魚的小月?
      http://blog.xuite.net/kingquentin/ninja/26600038

      Delete
    2. 因為你個Blog名令我想起度小月…e家黃大仙八喜仲有擔仔麵食,好食!

      『度小月』係正名,度小月,表示“度過收成唔係咁好嘅月份”

      而擔仔麵嘅由來

      「擔仔」是閩南語中「挑扁擔」的意思,用扁擔挑來叫賣的麵,就稱為擔仔麵。擔仔麵起源於台南,中日甲午戰爭前後,台南沿海居民多以捕魚為業,到了每年七、八月颱風季節,漁民無法捕魚,因而收入減少,生活困難,這種困苦的日子被稱為「小月」(又稱淡季),漁民會挑著扁擔前往臺南市水仙宮廟前,以賣麵補貼家用,後來慢慢演變成為擔仔麵。

      Delete
    3. 有食過擔仔面, 唔係好多地方好食. 又好似係台灣食過度小月. 仲以為係人名.

      Delete
  2. 小月,揾日都要去Jamie Oliver試試.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 朋友幾星期前訂位, 都訂到聽日. 唔好期望太高, 跟住openrice comment 叫都ok.

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"