Sunday, May 4, 2014

沙嗲軒 Satay Inn


本來想去KC飲食天地介紹
位於大圍既富記大排檔,
 天氣唔好, 轉了其他地方.


朋友話係Gold Coast Hotel 有間東南亞野好食.   
去到先知係我屋企附近都有既沙嗲軒  Satay Inn 

其實唔駛山長水遠走入去:D 

人多可以叫多d野食.

胡椒蝦:x:x:x:x:x
台面只有筷子, 沒有刀叉,
我們很自然全部用手食 ::cc4127
腳仔又脆, 好好食.
 


又大隻,
睇下幾多膏 ::cc9014

炒蘿蔔糕 :x:x:x
都有好多蝦, 好足料!

海南雞飯, 飯好好味.
雞都係較喜歡栢檔極品海南雞飯


Laksa :x:x:x

Satay

希望一直好運!

裝修唔錯
 

菜上得好快,
仲有蝦多士同牛油雞翼想食,
留返下次:D

入去順便行下 V City.
今次可以話係我第一次行屯門
係一田買了我至愛既 Pepperidge Farm :x:x:x





8 comments:

  1. 果碟蝦$298梗係好正喇!
    你地e一餐食得好幸運:$888.80,good luck!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 最後一隻蝦我地仲問人要剪刀, 分埋4份食!

      Delete
  2. 係咪即係黃金海岸酒店呀?有機會試下先,好似好惹味,服務又good~~

    ReplyDelete
  3. 海南雞飯真係幾好食,它的粉絲蟹煲也不俗,可以一試!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我以前都鍾意,宜家怕敏感少食

      Delete
  4. 食品好吸引尤其碟蝦, 但價錢都不便宜呀!

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"