Saturday, October 13, 2012

提肩胛肌與肩頸痠痛

以前試過腰痛到走不動. 
注意坐姿後無再痛過.
去年開始有肩頸痛,
看了醫生被定為肩周炎,
搜尋資料時發現不同既病稱 - 肩周炎, 五十肩, 及風濕
不過一直無人能夠解釋3者的區別

今年工作無去年忙,

加上少了失眠的問題.

突然有一天, 整個背鬆晒

肩頸痛得到大大的改善.


肩頸痛竟然在瑞士放假既時候發作

當時起於下雨後的時間,

又再懷疑自己係咪風濕.
而且回來後痛得比以前更甚

問了幾位朋友,
一位介紹既醫生可以照X-ray,
另一位介紹既可以照超聲波,
在猶豫間有朋友介紹一位按摩師,
終於得到答案.

我的問題出於提肩胛肌勞損.
工作忙令自己長期處於同一姿勢, 傷了自己.
再加上係瑞士受寒,
令未根冶既肌肉再次收縮.
呢2個網頁有介紹提肩胛肌



我一直以為游泳可以醫冶.
醫師話其實行山先係一個好既治療方法.
人體全身肌肉應要得到全面既伸展.
希望大家多注意身體,
為工作引起長期既病痛真係不值!



Blog info:

我賽跑冠軍黎架!

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"