Saturday, October 27, 2012

廣州砂鍋粥

同廣州朋友講我想食豬大腸,
朋友雖然有點意外
不過佢都鍾意食,
剛好在附近
我們就去了潮膳海鮮砂鍋粥
整條街都好多餐廳, 好熱鬧.

血庵 - 好好味
係無星加坡大隻,細碟d.



虾 + 花蟹砂鍋粥





第一次去仲有叫炒番薯苗
稍為咗d,
第2次再encore  好味.

第2次一大班人再去.
5人叫砂鍋粥中煲剛剛好,
大家都很喜歡.

炒花甲, 硬咗d



生蚝 - 都新鮮, 可惜 Garlic sauce 唔夠味.
叫5個有一個臭壞.


生瀨尿虾, 
個sauce 好味.
味道似魚多d


我想食田雞, 估唔到大伙都鍾意食



這次客人住勝利酒店
座落在广州著名的外事游览区和历史文物保护区——沙面岛上,
我地則住在朋友介紹附近既廣州海關招待中心



建築物多是欧陆风格,
紧邻珠江



到上下九路 和地鐵站步行約20分鐘.



琴晚落完雨, 

今日坐係Starbucks 室外開會
天氣特別舒服.



環境舒適, 我地既酒店仲有得出租單車
下次可以同朋友來廣州吃喝玩樂一番










3 comments:

  1. 食生瀨尿蝦,,,,你唔驚呀??
    [版主回覆11/14/2012 20:32:36]唔理咁多,屎就屎啦,未來之前都唔知係濑尿蝦,以为係蝦仔:) 間餐厅人氣旺,估應該o k

    ReplyDelete
  2. 你都夠胆响广州生野都敢食。你介紹d食物我凈係會食粥咋。
    不過你介紹嘅沙面就好舒服,我以前住过欧陸式嘅勝利賓館,唔知係咪改咗名呢?
    [版主回覆11/18/2012 19:18:50]我客人就係住係勝利賓館, 所以我先住係呢區. 我住個間朋友11 月住 RMB$4xx, 我交易會其間係 RMB$1200 個間餐廳人流好多架, 估計都新鮮唔多怕.

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"