Monday, October 15, 2012

5. Swiss - Zermatt / Gornergrat (Day 3)

晨早起床, 就從露台看到不想遇上的天氣
火車一早就開始運行,
好多遊客一早來到Zermatt.



我們乘坐另一部登山火車上Gornergrat





有人話美, 我仍然喜歡陽光多點



向迷霧進發



火車穿過雲層,
有團友怕高山反應, 早一個站落車.



10年前同一時間上少女峰,
當時有白雪映襯, 感到十分美.
到底係氣候暖化, 還是Gornergrat不同的地理位置
令Gornergrat荒蕪一片





冰川, 我來也





行山人士向我們乘坐的火車揮手




進入海拔3089米高既Gornergrat 站





單車都可以上火車, 再碌落山


 



從圍牆往下望, 有山羊在喝水,




如果可以見到土撥鼠我就心滿意足





這些石塊有什麼意思嗎



山中湖





阿爾卑斯山區第2大冰河 - 戈尔内格冰河



附費同 St. Bernard 太 合照
隻狗好慘樣,
又瘦好似無得食,
唔多願拍照咁




呢餐自費.
山上有自選自助菜式,
雞都好似CHF$3.xx 一塊,
薯仔CHF$9,xx, 薯仔好味
唔限數量既就share 來叫.
唔係又幾百港元一餐




回程我地係Rotenboden 站落車,




大約落山一個鐘到下一個火車站回 Zermatt.



附近的 Riffelsee 湖
可惜天公不做美,
依然看不到Matterhorn 的一丁點











氣溫約9’C



藍天開始出現, 不過仍掃不走大片雲
始終與馬特洪峰無緣





拍電影中





回到Zermatt 先自由 shopping.





是晚芝士火鍋
從前來瑞士食過,
知道同香港既芝士火鍋有大分別.
好多團友都食唔慣只有面飽既芝士火鍋
Waiter 見我地食唔到感到很可惜.
瑞士既House Wine, 試過幾次都好飲.

今次仲有中國式火鍋 (牛肉任叫)
 +朱古力火鍋,有罐頭荔枝
回去路上買movenpick 雪糕食先

行程:
1. Swiss - Bern (Day 1)
2. Swiss - Gruyères / Geneva (Day 1)
3. Swiss - 蕾夢湖 之湖光山色 (Day 2)
4. Swiss - Château de Chillon / Zermatt (Day 2)
5. Swiss - Zermatt / Gornergrat (Day 3)
6. Swiss - Reideralp (Day 4)
7. Swiss - Aletsch Glacier (Day 4)
8. Swiss - Leukerbad (Day 4)
9. Swiss - 冰河快車 (Day 5)
10. Swiss - Davos (Day 5)
11. 瑞士塵世美馬車之旅 - Pontresina (Day 6)
12. Swiss - 飄零燕之家 (Day 7)
13. Swiss - 動物農莊 (Day 7)
14. Swiss - Stein Am Rhein (Day 8)
15. 早午晚 - 瑞士,德國黑森林,法國遊 (Day 9)
16. 法國童話世界 - Colmar (Day 9)
17. France - Colmar 夜色 (Day 11)  

2 comments:

  1. 我當年由Gornergrat 行番落去, 見到一隻土撥鼠呀
    [版主回覆11/14/2012 20:37:42]成個trip一隻都見唔到:(

    ReplyDelete
  2. 我睇完相目定口呆都唔識回...............應
    我响加記以為乜野湖光山色都見过,慚愧!
    [版主回覆11/18/2012 19:15:03]我10幾年前就好想去加拿大 rockies + 黃石公園, 到宜家都未成行, 瑞士真係好美, 仲有我最喜歡既scotland. 恐怕去其他地方會相對失色. 唔駛慚愧呀!, 當作百忙中的一個目標

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"