Thursday, February 26, 2009

沙巴飲食之旅 (Day 2) - Toscani's

Feb 26, 09 (Thurs)  陰天, 好彩無琴日咁熱.


我地又麼下麼下9:30先落去食早餐。 10am就無早餐食。 好多食物都唔熱既, 連粥都係。 不過我地依然食咗個飽飽既早餐, 之後幾日早d食, 質量好d, 連service 都好d.


又搭shuttle去Central Point, 先去換RM.   Rate - 0.465.   市區換係最平.  過幾日再換, 個rate 仲好d, 去到0.47.


Toscani's 意大利餐廳 @ Waterfront Explanade

(Centre Point向Waterfront方向行,過埋Warisan Square, 不夜天海鮮旁邊)

由centre point 開始行,行下行下去到海邊,見到好多人介紹既Toscani's.  好多人都訂台傍晚來睇日落.  我地呢........ 最後都係決定係度食少少lunch.   不過個海好臭, 坐係餐廳入面。  後來有一晚來到人多加食物既香味先cover到d臭味。


都唔駛老板介紹,跟住網友推介點餸, 好快就點好。

  • Menu 上面嘅3 款湯, 分別係蕃茄海鮮, 磨菇同龍蝦湯, 3款都幾好味’

我地得3人, 只係點咗蕃茄海鮮 (RM$11.9) 同磨菇湯 (RM$8.9), 磨菇湯好味d.

  • 芝士磨菇包 (RM$10.9) 比我想像中細, 不過真係好好味。
  • 食唔落飯, 叫咗個Caesar Salad (RM$15.8), 竟然都好好味


蒜蓉牛油鐵板虎蝦 ~ 700g有6大隻(RM 13.5/100g),蒜蓉味勁香, D蝦雖然唔係游水嘅, 但肉質爽口彈牙之餘有D仲有蝦膏>, 超正。  

反而鐵板老虎蝦,不如想像中好吃"

果然無介紹錯,蒜蓉老虎蝦 (RM$69.5) 的確一流。 又係我地期望encore既。 可惜期後都有好多嘢食, 我地會日日懷念呢隻老虎蝦



好大隻, 淡淡肉



網友激讚嘅薄荷蜜糖檸檬荼" (RM$7.4) -般啦, 好彩我地只係叫咗一杯試。

水都要收RM$0.5杯。



結果我地當然又食咗飽飽既一餐。  連雪條我都食唔落啊

加埋一盛惠RM$138.49.

                

Forum / Blog 其他人既comments:
芒果沙冰,無乜芒果味
紐西蘭牛柳,麻麻地

焗薯仔唔夠味

焗蘑菇都幾香, 香脆 Pizza 好好味, pasta good,
雪糕薄餅麻麻地


行程:

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"