Thursday, April 24, 2008

3. 清境香格里拉音樂城堡






從盧山開車約30分鐘 (12km) 就到我地是日既民宿.

http://s-villa.network.com.tw/

繞過彎彎曲曲既山路, 更險的是轉入民宿區一條非常狹窄既單線小路.  如果前面有車, 這兒根本連back-up都非常困難.     在黑漆漆的環境下, 坐在車頭的我都感到害怕.   不斷繞呀繞, 9:30pm終於到了我們的民宿.  

一進大門我地己經走錯方向, 提了行李上樓梯, 才發覺reception 不在這邊.  




一入房門, 要學日本人用拖鞋.  仲要係雨摭牌.





出發之前我己經看了些旅遊資料, 知道呢間民宿好靚.   不過一打開門, 都要哇哇聲 








樓下係大床, 樓上有2張小床.  我同花花對每一個角落都唔放過, 乜都影餐飽.  連台燈我地都影咗好耐   所以我同花花今次旅程每人都有成千張相.  不過我今次用咗1600 x 1200 來影, 所以相既質素實在.  返到來好後悔
我地既超豪民宿, 美中不足係張床比較軟, 同大酒店d床都係無得比.





房間入面有一套Audio System 同目錄, 可以問民宿借CD聽.   右手邊相既白色包包有晒toothbrush, shampoo, lotion....... 我地都係靠暖爐晒乾衫.  當初仲怕晚間山上會凍, 好彩都唔會啊!  來之前都唔知應該帶乜衫.




房內的物品都非常精緻.


 

房內仲有酒店既啤牌, 原來都印有景點既相片,  又靚, 又有紀念價值.  細路仲叫我幫佢係機上拿啤牌, 宜家有souvenir俾佢啦





樓上樓下各有露台, 樓下既露台好大呀




民宿於10pm關門.  是晚包一杯飲品, 我地趕緊飲返杯 Champagne.





餐廳內有天窗啊, 可惜無星星, 晒咗咁靚既地方.




花花你影得好靚啊, 偷你d相先





晚上肚餓民宿仲有泡麵  如果晚餐係民宿食, 會車去佢地另一間民宿 - 空中花園食, 聽個名己經好吸引

音樂以外, 我當然唔會放過書.  係餐廳拿了呢本書同台版一週刊返房睇.   花花後來話我知呢邊唔係書面   豆漿瘦身法我第一次聽, 我又成日飲, 可信性好低啊

仲有台版一週刊, 越睇越3級, 原來香港既已經係好小兒科啊



第2朝起身望出窗外, 好失望呀   仲想睇有無機會睇到日出

當初決定去台灣時就擔心4月份的天氣   出發之前check 過 Yahoo Weather, 第一日同第四日會天氣差, 中間2日會有太陽.   結果成程同 Yahoo 預告差唔多. 




房內有咖啡機同新鮮咖啡豆, 估唔到係度都可以咁忙  d cream 既包裝係用唔同既生日月份水晶




d 霧仲入埋 reception 處.




成個trip最美味的早餐.   個湯好好飲啊  飽下面仲有薯仔同Bacon, 好豐富 

工作人員都好辛苦啊, 琴晚10點後先收工, 今日一早又幫我地整早餐




朵花仲有好多玩法, 隔離台個男仔玩到頭飾上

仲有好多茶包選擇, 上面細包既Lemon & Lime Tea好香.




小妹妹仲有d食相好可愛, 可惜無影到




繼琴晚後, 我同花花又開始不停咁影日頭既超豪民宿.  結果係煩擾自己, 因為選要post既相用咗好多時間.















似唔似英國古堡咁鬼異








今次去唔到阿里山, 都可以係度睇到雲海啊




呢堆係我同花花既傑作  見到人地影水珠相咁開心, 我又趁機會試下影.  不過都係花花既 Panasonic 機比Canon 既 focus d.






d雲霧開始散啊





聽講民宿係老板自己裝潢, 唔知d石頭係邊度搬來, 係咪用山上包含海洋化石既石頭




呢條就係琴晚好危險既窄路.   好彩我地最後掉轉咗行程, 如果weekend 來, 實塞死, 簡直唔可以想像點樣走  第時仲話要開放俾大陸遊客, 咁要係陸遊客蜂窩來之前玩晒台灣先  真想像唔到到時台灣d山路同酒店可唔可以應付咁多遊客


清境仲有好多靚民宿.  聽講音樂民宿既老板已經開始建第3座民宿, 下次要好天來啊!!!!

http://chingjing.network.com.tw/











行程:
1. (Day 1) Taiwan 霧社
2. (Day 1) 盧山溫泉
3. 清境香格里拉音樂城堡
4. (Day 2) 清境農場
5. (Day 2) 食泡麵
6. (Day 2) 合歡山
7. (Day 2) 神木
8. (Day 3) 白揚步道
9. (Day 3) 太魯閣國家公園
10. (Day 3) 布洛灣 / 花蓮
11. (Day 4) 花蓮
12. (Day 4) - 尾站基隆






7 comments:

  1. 你好~第一次到訪,我也打算今年到清境一遊,也想訂遊吟詩人套房,但我們只有兩個人,有一些問題想問:
    1) 我們想要訂一張雙人大床,想問樓中樓的設計,樓上的人是否可以自由出入上下房間的?那我們是不是要跟陌生人共處一室呢?那好像有點怪...
    2) 另外,房間的隔音是否良好?(因為很需要寧靜的環境來睡..)
    3) 你是不是透過他們的網上訂房系統來訂房的呢?收據可以在住宿時拿到嗎?
    希望得到你的回覆,因為有點迷惘呢..謝謝你!
    [版主回覆05/24/2008 23:43:00]1) 我估計不會, 試下e-mail問民宿 shangrila@network.com.tw
    2)我地去既時候係平日,人唔多,所以好靜.我估計應該唔會差,因為每間房都有音響設備.不過你要早訂房,間民宿好難book, 特別係假日.  
    3)     係我台灣朋友網上訂房,但係經邊個網站我要問.關於收據我不太清楚.試下e-mail 問. 
    4)     我係佢地網站見到5月有優惠:香格里拉至廬山園定點定時 專車接送 (19:30香格里拉→廬山園、22:30廬山園→香格里拉)。  一般民宿10pm關門.你都係要問民宿.不過個度無車真係唔方便, 民宿去清境農場都唔近架. 只有國民賓館去清境農場近.

    ReplyDelete
  2. 還有...啤牌可以拿走嗎?如果想要去盧山浸溫泉...城堡可以安排交通接送嗎?謝謝...
    [版主回覆05/24/2008 23:45:00]啤牌可以帶走.

    ReplyDelete
  3. 多謝你既回覆呀! 我都send左email 去問了~我地都係諗住平日去~我10月先去~ 而家只係book 到八月的房,所以我諗住book 到機票就會去book 埋佢....
    車真係好煩惱既問題....不過我見多數人話可以叫民宿call 車 (就算佢無車可以免費接送...)

    ReplyDelete
  4. 我想問樓中樓中間有無門隔住架? 即係樓上兩張床同樓下果度係咪有獨立門口出番去外邊ga...?
     
    [版主回覆05/25/2008 00:31:00]無門隔住. 你見到我張相一入門就係樓梯, 樓上同樓下差唔多擺設.跟住下面個張4格相你會見到樓上既相. 樓上無獨立門出外邊. 樓上樓下都有露台.

    ReplyDelete
  5. 清境的民宿內外都真是很靚,但開車到有部分的車路,真是一步一驚心呀!

    ReplyDelete
  6. 想請問一下山莊有沒有鋼琴?大約 在哪裡?
    我想向 女朋友求婚,想知道有沒有比較私隱的地方讓我可以求婚(例如:餐廳)??
    非常感激!!!
    [版主回覆09/02/2008 21:51:00]鋼琴就係 對住餐廳既角落, 上面網誌內有張 鋼琴相.   晚上 (till 10pm) 民宿會係 餐廳 提供一杯餐飲同cookies.   呢個時候 餐廳都係靠蠟燭.  我地上次9:30pm 才到 餐廳, 只得我地.  你可以知會 民宿, 或者佢地可以幫你做d 準備.   民宿d 人都好 nice. 佢地 2層樓都有幾邊餐廳, 樓上既都幾靚, 不過就無 鋼琴.  細路女張相後面個幾張就係 樓上 餐廳 .   人少既時候好似唔開. 房間亦有好大既露台.   不過都係對住大樹多.  你可以問下 民宿有無d 房既 露台有好d 既位置.  希望幫到你 ^ ^

    ReplyDelete
  7. 非常 謝謝你!!!

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"