Thursday, June 25, 2015

23. Versailles 凡爾賽宮 + Monmartre


來法國一日比一日熱.



行完凡爾賽宮就遊花園.
環保車條隊好長!

朋友眼尖。  
係凡爾赛宫2樓已经見到遠處的 buggy.
我地4人剛好一架 buggy.  
登記時會收起國際車牌,
玩完返來先比$$$。
32 euros per hour, 
Extra 8 euros per 15 mins



Buggy 有指定行車缐,
沿路無指示,
要跟住提供的地圖行





烈日下無 buggy
歩行咁大既花園一定熱C


每次旅行都無機會踩單車,
不過今日太熱啦



將 buggy 停在門口
參觀 Mario Antoinette Le Grand Trianon
Petit Trianon


看完凡爾赛宫,
呢邊已經無晒吸引力,
趕1小時內還車,
呢邊出口卻像迷宮
又多花了15分钟




地圖指示不對,
我地都唔知點行

來到呢度 buggy 忽然死火。
以为壞車,
唔知有無閉路電視見到我地壞車,
定係要烈日下行去求救.

好彩團友有聽到 buggy 不能在禁區行驶.
試下倒頭行驶.
又得喎!
真係 high tech.  到底點控制buggy!?
Anyway, 又多用了15分鈡
一小時內還車無望.


來皇宮瞓覺真寫意



剪樹的方法?




完成一天的活動,
又走回昨天回巴黎的路


终于要還車了,
好彩車上的 GPS 有顯示油站位置,
油站顯示在小路上
原來就在便利店門口,
好似唔多安全



上次令車唔記得問還車方法,
只令了還車地圖就走。
有多處還車,
GPS 找到其中一個還車處。
有一條好窄既斜路入停車場,
門口亦沒有車行標示。
落斜后門口有一道閘,
落到去道閘會自動打開嗎?
安全起見,我還是走過去還車公司問清楚。

我們是對的,入到去道閘會自動打開
不過要落到去負5停車場
 我有留意停車位号碼,
返到去仲比人問。
租車公司和停车场不在一處,不大方便。


再跟據 Trip advisor 既 comment 試第2間 Monmartre 餐廳
La Taverne de Montmartre



貓咪一直坐在第一桌睡,
唔知係咪有病
客人來后老板才將貓咪抱走


大熱天時牛油果沙律好清新


估唔到最好味既係牛脷!


又試下 Tiramisu 和果 tart,
都係琴晚個間好D



天未黑继续行 Monmartre



上一次來法國,
朋友帶我來 Monmartre 印象唔錯.
餐廳水準又好.
所以今次選擇住呢區
雖然附近黑人多, 色情用品店又唔少,
感覺還安全.




估唔到山上比山下多好多人








聖心堂 (Basilique du Sacré-Coeur)
(白色的 聖心堂)





飽覽巴黎景色.
有夜景睇一定好靚~







聖心大教堂入面好大好靚~


最後的 Gelato



可憐的貓咪被困店內

18 comments:

  1. 我會踩單車囉,感覺一定好正!
    D貓好鐘意瞓覺架,係個度瞓成半日都唔出奇

    ReplyDelete
    Replies
    1. 次次去旅行都想踩單車. 不過都唔成事.
      平時行近瞓覺既貓, 都會半開隻眼望下. 呢隻好似有病咁瞓, 希望無事~

      Delete
  2. 小月,原來你已打左咁多篇法國遊記拿! 一口氣睇晒!
    我復活節都去左南法,當時仲未有花田⋯ 遊記仲未開始寫⋯

    ReplyDelete
  3. 凡爾賽宮真係超大 , 唔租車一定行唔哂呢~!!

    ReplyDelete
  4. 好神奇喎,佢地係點操控架buggy唔畀入去禁區呢?
    我去果次都係齋行,真係行到隻積咁:P

    ReplyDelete
  5. 牛脷賣相好似煲仔菜。

    如果凡爾賽宮有Segway玩就好嘞。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都覺得似中餐~
      係法國幾個地方都見到Segway. 巴黎河邊都有. 好想玩, 不過唔平呀~

      Delete
  6. 花園中間有個大圓波鏡,係咩野尼o架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 見好多景點都有, 估計影相用. 無乜用途掛

      Delete
  7. [次次去旅行都想踩單車. 不過都唔成事.]

    係唔係借口黎架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 次次行程都係趕, 邊有時間踩單車~

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"