Friday, December 26, 2014

18. 四國 Day 9 Dolphin centre

高松 sunport plaza 就係碼頭隔離,
泊車費好似係以每10分鐘計
地方好細,好快行完.



好鍾意呢間 gift shop, display 得好靓



公仔又唔算貴


好想買晒返去







我的戰利品

跟住去倉庫街 北浜alley,
没什麼看,可以不去

今天的時間安排剛好,
45 分鐘車程去埋 dolphin centre.

ドルフィンセンター

 又走回去德島的路

要去探 dolphin,
要先走過呢d 浮板
某人在跳,
嚇人心跳 :(


入場費 每人400 yen,
餵食再加 500 yen,
好抵


每次只可以一人埋位.
工作人員會指示我地動作.

Touch
 

每次餵食半條魚, 每人可餵2次
海豚應該唔夠喉







我地4人餵完後,
要等半小時候先可再餵。

















又到走既時候, 不過好開心同海豚玩.
海豚係咪應該回到大自然自由先在,
真是人類的矛盾!



附上 dolphin centre info:
swim with dolphin



餵食


Trainer class


6 comments:

  1. 你套戰利品又得意又靚呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 本來想買企鵝, 不過大小馬騮放埋一齊襯D

      Delete
  2. 我都好想我海豚館玩。

    ReplyDelete
  3. 北海道或京都。不過可能京都既機會大d。有冇好介紹呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔熟日本, N 年前跟團去過京都一次, 睇住飄雪落在清水寺, 靚到到宜家我都仲記得好清楚.

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"