Saturday, April 5, 2014

重慶森林內的印度新德里餐廳 The Delhi Club

咁大個女都係第一次去重慶大廈,
以前鬼佬都叫我唔好去重慶大廈, 怕女仔去危險.
今次係isquare 睇完 captain American,
本來都無乜特別地方想去食.
朋友突然提起重慶大廈,
3位女子一個墟應該可以去掛 ::cc9014 

係openrice 上選了最熱門既

依照 openrice 指示,
係重慶大廈正門口已有人帶我地入去
各間“阿星"都係門口拉生意

入面果然係一片迷宮
人又多, 電梯又細,
等咗幾部電梯終於去到3樓既餐廳!
估唔到每個單位都唔係好大

烤雞

Strawberry & Mango lassi
士多啤梨 & 芒果乳酪

Naan bread - 選了 Cheese Bread 芝士烤餅 & Garlic Bread.
太厚不是我杯茶


想食羊肉,menu 有好多唔同著法,
侍應介紹 馬沙拉羊肉 (masala lamb)
 羊肉一d都唔 "so"

新德里燴雞 

 curry 係好味,
不過唔辣, 
估計為了港人口味,  差咁d.
最好味反而係前菜薄餅 +綠色既 sauce























1 comment:

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"