Friday, March 28, 2014

巴希雅海灣重慶燒烤

約咗好耐, 同事終於約成BBQ
估唔到仲約到10幾位同事.
weekend 難夾時間,
我第一次放工後去BBQ 呢.

本來想租20人車,
原來比分的士去仲貴!
時間關係, 唔理咁多.

10幾人要3張台.
本來想坐門口個張,  近令食物, 又有風
可惜只可容納2台,
我地要去到好遠既台.

3張台只有3隻碟可以令出去令食物.
好似好少咁
其實宜家食唔多野, 都夠食.


串燒唔細用手叉食物, 
又方便又乾淨
人多的話等令爐都要等好耐!
 

 $138 每人有一罐飲品,
每台一鍋蜆
限時3個鐘

每人一隻蝦



我第一次BBQ香蕉 ::cc9106 
  

原來燒黑後, 令出去開片 + choco sauce
來BBQ 甜點 :x:x:x

同事令完香蕉就返埋位,
再出去令菠蘿就俾人話
叫住你聽唔到,
點解唔一齊令香蕉同菠蘿:))
下次要再encore!

3 comments:

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"