Sunday, October 27, 2013

廣州美食2


在不熟悉的地方請客人食飯.
多了一份功課.
原本廣州朋友介紹我去 Wilber's,
一看之下是trip advisor 頭3位既recommendation.
Wilber's 只有一個 set dinner,
只可選魚或羊.
沒多選擇.
人頭計幾百元一位.

有客人2樣都不吃,
最後是客人上網找到Prego.
這家我知道!
忘了 :)
Prego 位於廣州火車站附近Westin 酒店內.


雖然係五星級酒店既餐廳,
價格不貴.
每個dish 約 RMB$1xx

Platter to share

綠色既 Ravioli



牛一般, 客人點了和牛好食好多.



反而酒好貴

Lobster Risotto

最後一晚腳很累, 不想跑遠.
在酒店附近找到呢間,賣酒既餐廳


環境唔錯

驚告是否有點多餘 :)



Cod Fish 好脆!


Fried rice 簡單又好味


係我食過最大隻最好味既escargot!

下次帶客人來有功課交 :)


1 comment:

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"