Monday, July 15, 2013

9. 幸福鐵道公園 (Day 7)

酒店房對住火車站.







我第一次泊電梯停車場,
琴晚泊車出出入入3次先成功




又一堆景點



開車一直走小路
仲諗緊朋友到底帶我地去邊
不過真係好靚,
成個trip最靚既景點



















去到帶廣既市區好少餐廳
終於找到一間人多既咖哩飯餐館.



唔記得加芝士添



附近有間大超市.
又入貨





我係想影後面個架車, 好懷舊feel.



終於回到sapporo, 明天要回港
以前可以一個人開車開足一日
上次去南非坐長途機都無事,
今次第3日開始又肩頸痛
一位團友同我一樣都係第3日開始痛,
佢話係tatami 太硬既關係.
我日日都好瞓, 都唔知點解又發作
總之好彩今次有好多司機,
如果唔係仲傷



GPS 又帶我地遊花園,
好彩我check 埋 google map.
google map 教我地係high way 遲6個exit 出,
雖然出ramp 下班時間塞車,
起麻比行 local, 等一堆紅綠燈快好多

去到sapporo 火車站都仲帶我地遊花園
索性放棄GPS, 靠人肉GPS


大鄉里入城, 第一次見入油從天而降




攪完一輪急急腳去狸小路入貨
朋友介紹一間有9折







最喜愛既3兄弟




幫朋友買hello kitty 物品.




再去 札幌炎神味噌ラーメン 食拉面



點解要火燒呢




都係我選既比湯面好食



我們的公數只剩下



估唔到最後一晚係 YWCA
北海道クリスチャンセンター (Christian centre)

Triple: ¥12,915






食埋超市既綠茶紅豆pudding.
賣相靚, 味道就,,,,,,



仲用緊紙窗




行程:
從北海道回來的tips (transfer from....)
1. 北海道預備篇
2. Sapporo (Day 1)
3. 二条市場海鮮早餐 / 彩香之里花田 (Day 2 )
4. 富田農場 (Day 2)
5. 四季彩の丘 (Day 3)
6. 層雲峡 / 網走 (Day 4)
7. 摩周湖 / 阿寒湖 (Day 5)
8. 釧路湿原 (Day 6)
9. 幸福鐵道公園 (Day 7)
10. Sapporo 尾聲




3 comments:

  1. 1372〈一生得意〉July 16, 2013 at 12:08 PM

    日本自由行。
    [版主回覆07/16/2013 22:36:49]yes! 不過去完返來唔知點解又肩頸痛

    ReplyDelete
  2. 藍天白雲加橙色火車, 正!

    ReplyDelete
  3. 天氣好d相真係靚好多!

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"