Thursday, January 17, 2013

20. France - Strasbourgh con't (Day 10)



無繼劃好路線, 我地隨意跟住人潮走






來到一個菜市場.

















呢檔賣yogurt 排長龍.






好多精品店




 



聖母院大教堂  (La Cathédrale Notre-Dame)












教堂好聰明, 要人donate 後自動開燈,
影相友才可以係有限既時間拍照.








教堂唔係我愛去既地方
呢間教堂卻出奇地吸引我








Biscuit Shop



教堂附近一堆建築物
想影全景好難.





一大座Carnival 就係廣場上






店既裝飾都很美.
Strasbough 好多名店, 幫人去 L,V. 朝聖
後來才知我地係  Swiss 出境
瑞士唔係歐盟國家,無得係法國買, 瑞士退稅
如果我3月內本人回歐盟國. 要帶埋退稅物品先可以退稅
anyway, 個袋都比香港買平好多~










排隊想買d 當 lunch,
排到先知要一碟碟16件買










No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"