Tuesday, January 1, 2013

12. Swiss - 飄零燕之家 (Day 7)

早餐後, 由Davos 前往小鎮馬恩菲特 (Maienfeld) - 1.5 hr drive



參觀飄零燕童話海迪小屋 (Heidi house)



對於我地呢d城市人, 最開心係見到小動物
(雖然呢隻唔係細)








最佳攝影位置



我又要


快d俾野我食



原來係參觀呢d 屋
真係好賺




都係睇動物開心d




原來向日葵可以咁高




今日時間充足, 導遊俾了成個鐘頭參觀




睇完我地又行去後山



無聊中我們沿住附近山路上山, 遼無人跡




真係好似童話世界,
再加埋太陽就好啦~



呢對遊客好match童話故事中既形象





跟住前往郵票小國 - 列茲登士坦 (華多茲 / Vaduz) - 30 mins drive




估下呢個係乜 



 第2張, 答案係最後.


呢個國家好細, 好快行完 + 自費lunch.






餐後前往盛產芝士既Appenzell (艾班諾士) - 1hr 15 mins drive.
參觀芝士廠










4 comments:

  1. 有藍色天空嘅相真係超靚喎! 求其草地上一棵樹都靚。
    唔得, 我要去!
    多謝介紹。
    [版主回覆01/05/2013 19:16:23]暑假前後搵平D既時候去啦,9月中前好出發,因為已經好凍

    ReplyDelete
  2. 你影的相真的很靚呀,這才是真正的瑞士!
    [版主回覆01/11/2013 23:02:07]靠部相機啫

    ReplyDelete
  3. 瑞士真係好靚, 唯一想逾期居留的國家! XD

    我果次去Heidi Village, 全團得我地2個自費入Heidi house, 有貴婦(老公掃十幾隻名錶)仲好唔滿意個團帶佢去D咁嘅荒山野嶺, 我仲突登係香港帶埋彼得同海廸去, 搞到我好似怪物咁 :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. 所以我專找瑞士10天團去. 我地都怕呢d 人, 所以朋友一定要跟返較有質素既旅行團. 不過Heidi village 真係荒山野嶺 :))

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"