Friday, December 14, 2012

3. Cape Town & Johannesburg

Banana & Chocolate Spring Rolls @ Wakame restaurant



Col'Cacchio Pizzeria @ Willowbridge shopping centre

呢個starter 好好味





最愛加garlic + cheese topping



yum yum



一大舊牛油果好吸引



臨出發前香港同事以為南非無淡好食.
以中餐同我賤行.
南非隨處都有好多日本餐廳,
中餐廳都唔少.
Johannesburg 既朋友話, 一個小範圍, 就有50幾間中餐廳



meat ball 都好味~
實在食唔晒, 只食到一半




南非既雲,令我想起台灣走得好快既雲



琴日上既Lion Head



回到酒店泳池



雖然好美, 卻係冷冰冰



大眼BB好玩





好羨慕咁細個就有長長既眼睫毛





樹上開好多花



唔好shopping 既我竟然買到2條圍巾 @ Poetry
Ru 終於知道我喜歡什麼



Back to V&A Waterfront




本來想去Willoughby & Co
食sushi,
大排長龍
去咗間室外餐廳
一邊俾大風吹, 一邊食sushi



當地朋友介紹, 用了Lipocream for lips, protection 非常之高
Lipocream 30G (abt $36.95)
Repair cream 30G (abt $76.5)



早機飛往Johannesburg.
早上既雲又變形



好飲



酒店裝飾



外國人既裝飾簡單又漂亮



LIKE



回到機場完成開心既 business trip~








行程:
1. Cape Town
2. Lion Head 行山記 - I'll never forget this moment.......
3. Cape Town & Johannesburg
Cape Town







No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"