Sunday, April 15, 2012

Okinawa - Day 3 - 殘波岬公園

為了等franc franc, muji 10:30am 開門. 我地11:30am 先離開Naha

行李箱啱啱夠用



沿海路都係塞車.
終於來到風景區
先來到私人教堂.
我地唔理警告標語,
係人地既地方停車影相



靚到呢!



對住個海架!



可惜唔夠時間, 好想出去玩!



隔離係酒店



雖然唔識佢地,
心裡祝福一對新人百年好合, 永結同心.


再醜樣既物體我地仍不停影相




好大自然feel.



見到好多可愛既動物, 令我地本已嚴重delay既行程遲得更多




你睇我幾可愛




有野食





好喜歡朋友呢張相~



可惜隔住籠影相.




有巴士入來, 相信要好多轉折.



當然無時間上塔,
唔知上面望落來係咪靚d 呢~





有一對香港人影婚照





雖然好好太陽, 當場係勁大風架.
難為了新娘子

 


爬上石頭先見到一角既美景



石型好靚





我們的那些年



好型仔呀!


朋友本想去心儀既餐廳
不過我地太遲,
路過既餐廳都唔差.








待續........





行程:
Okinawa - Day 1
Okinawa - Day 2
Okinawa - Day 3
Okinawa - Day 3 (con't)
估下有乜用?
Okinawa - Day 4





2 comments:

  1. 教堂同個海都靚。魚生d賣相有d求其。
    等!
    [版主回覆04/20/2012 22:17:58]haha... 你話我影得求其 ok 啦, 沖繩除咗石垣牛之外無話特別靚或者好食. 朋友話海鹽雪糕好食, 我食唔到

    ReplyDelete
  2. 嘩,泥紅色嗰舊係。。。貔貅
    [版主回覆05/24/2012 23:46:34]我連貔貅個字都未識寫 我叫佢做醜獅子!

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"