Sunday, March 18, 2012

越南驚喜之旅 + S100 之2

當年我地揾咗好耐.
朋友竟然係街市買到大頭蝦
唔知最後佢揾邊個幫佢蔒






原來去過越南咁多次, 我第一次影當地既建築物.



Sheraton 酒店介紹既法國餐 La Fourchette, 好得



係我食過最好味既Grills lamp chop.
我地6 人叫既dish個個都話好味
大家都食得好開心.
一定要再來



呢支紅酒都好飲





Another breakfast


lunch 係間korean 餐廳食.





Crab roll 




又再encore Pho 2000




好多酒店有珊瑚缸, 現場環境好暗. 又試下S100既實力.






Local 酒店 Breakfast 多係頂樓




堆埋一齊既電線, 好似好恐怖

陸戰車隊



成日見到2大1細


天氣咁熱, 都坐係街邊食.  好想試但又驚唔乾淨.


魔鬼引誘下買了一大堆既coffee 手信



雖然今次出發多事.  
不過成個trip 都好充實.
撞見多位舊友.
又認識多位泰國既travel mate.
plan下一個trip 先!

info:

1 comment:

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"