Saturday, March 31, 2012

星期六的晚餐

工作情況仍未改善.
可能人真係太累,
之前既失眠完全失去蹤影,
一上床就熟睡.
今早難得訓到10點.

Easter 會去沖繩
忙到last minute先來租車.
早幾日間間都話fully book.
今日無奈打幾個長途揾車.
最後找當地旅行社幫忙.
好彩有車, 又嚇屎自己
店員會說一口流利既國語 + 寫簡體字 email
好方便

食咗成星期住家飯,
晚上無論如何都要拉家人出街食飯
去找新野.

原來天后多咗好多間串燒.
先來試夠串味

真係未見過咁慢既串燒店.
食咗個半鐘
不過啱想慢下來的我.

蜜糖番茄.






芥末豬 



想轉第2間.
我地選了去大坑找新地點.
見到間靚靚甜品屋Pudding,

店長好認真.
要執好台先俾人入.
仲好好介紹甜品配搭
花茶既杯係心型架



我最喜歡豆腐綠茶pudding



魔鬼朱古力不是我杯茶
不過細佬好喜歡.



pudding 店星期一休息.
5點後先開.
下次要再來!

1 comment:

  1. 睇完介紹又想去試下, 試豆腐綠茶
    [版主回覆04/11/2012 21:47:34]我都會 encore!

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"