Saturday, February 25, 2012

高鐵既對話

出發前與上海朋友既電話對話:
朋友:   你明天去湖南, 那早點休息, 明天一早去機場嗎?
me:        唔係搭飛機, 宜家可以從深圳坐高鐵去湖南.

me & 大陸同事:
me:              我過咗關
20 分鍾後大陸同事剛開始食早餐:      
大陸同事:    我諗住你要大半個鐘先到.
me:              我都以為係.   過咗關後, 坐地鐵到深圳北站只用咗20分鍾

廣州南站:





車站候車室內:



廣州站好大, 超多月台





係湖南時, 最好味既竟然係面 + 蛋.   



me &高鐵某站既售票員:
me:      買往深圳既車票
售票員:   深圳未開通
me:          我來既時候搭咗, 點會未開通               
售票員:  你係度買要加多$5
me:           可以呀
售票員:  轉車時間因怕誤點,賣既轉車票要係廣州隔大約一粒鐘.
me:           xxxxxxxxx
售票員:  你這張是港澳通行証嗎
me:           係, 有什麼問題?
售票員:  只係要確認

me @ 廣州轉車.
先出閘
自動售票機好似唔support港澳通行証.
走咗好遠路去售票處,
等排隊, 
又過x-ray入閘
趕上早點既車回家 :(



住: 醴陵东风大酒店






4 comments:

  1. >> 深圳未開通 <<

    ReplyDelete
  2. 感謝您的分享!祝您有美好的一周!

    ReplyDelete
  3. 你好,想去湖南,可否請問你,想從HK去深圳北站,是過了羅湖乘深圳地鐵 or 在落馬洲乘較方便?
    從深圳北站去湖南,要轉車嗎?班次多嗎?我是路盲,謝謝你,!
    [都市隱姐回覆03/13/2012 08:16:01]謝謝你 !
    [版主回覆03/13/2012 03:12:46]落馬州過去近D唔駛轉車,聽講3月份開始去湖南唔駛轉車, 班次密

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"