Tuesday, June 28, 2011

4. (Day 2) 曼谷海鮮之旅 (spa & dinner)

Jun 20 (Mon)

朋友想去 Divana Spa, 去了近d 既 Divana Virtue spa
夜晚要8pm 先有位.  
唔記得咗唔應該算香港人既效率,
等咗好耐先有得做spa.

朋友都覺得唔錯.
我就假期中肩頸越來越痛
最後按個下仲拉痛我條筋






spa 後有芒果
整得好靚,
不過有d 酸
之前sticky rice 個間好甜好味.



100分鐘既massage, 攪到11pm 先完
只有去 China Town 宵夜






冬陰 - 唔算spicy, 啱我



一般



超好味
沙巴既更好味.



魚一般




燕窩 - 唔夠糖水




終於見到大排檔既招牌.
好似第一晚見唔到.



係某金行斜對面.
成條街最多人既一間.



Durian - 有點失望





行程:




1 comment:

  1. I want to go to BKK very much too..... but should be very hot now....
    [版主回覆06/29/2011 13:53:00]我都諗住熱同雨季, 點知去到陰天, 無乜雨, 又有風, 唔駛開冷氣都得.   不過大選過後再去啦.   
     

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"