Sunday, March 13, 2011

Singapore

Day 1 (Mar 9)

原本計劃要去Singapore 出差既2位同事,
一位突然離世,
另一位visa被reject.
只好自己孤身上路.
出發前仍忙得很,
收拾行李時我已經累到連passport 都唔記得.
早一晚ming ming 借咗本Singapore 書同俾咗好多意見.
非常有用




雖然singapore 好近,
國泰航班既娛樂節目仍好豐富.
最近既好戲都有
包括127 hours,
之前miss 咗既 魔髮奇緣 (Tangled) - Trailer3
如果唔係約咗朋友返來睇King's speech
我就可以免費睇埋.
係機上買了一pack mini 版 既10 隻色 clinique lip gloss.
啱晒少搽lipstick 既我,
又平, 可以試晒d色




Singapore 同香港一樣,
地方唔大, 非常方便.
半個鐘左右去到酒店.
本來想book package,
不過要2人行先會平,我又book得遲好貴.
只好係booking.com 訂平酒店.
同事介紹Singapore 既 Hotel 81 平價連鎖酒店.
選了位於Bugis - Middle Road 上既Budget hotel 81
本來擔心酒店差,
上咗飛機睇 hotel confirmation先發現 no breakfast, no internet
好彩都ok. 
房間如網上 comment 細, no window
不過香港/ 日本既酒店可以仲細
酒店都送埋 Free Wifi,
原價好似每日SG$10


Singapore 酒店都乾淨




第一晚去探一生第3次見既親戚.
去了Thai Express 食Ho Fun Noodle &Avocado Milkshade.
好好味
再去酒店附近行下, 去埋Carre Four. 

                                                            

Day 2 (Mar 10)
上次來Singapore 已經係4, 5年前既事.
早餐去了附近既Cafe.
附近既景物幫我回復對Singapoare 既印象.
工作時間
5pm 後e-mail 不斷
再睇錶已經過咗8pm
唔想放過遊覽 Singapore 既機會
出去揾食
原來酒店非常方便


附近食肆夜市商場臨立
來到Liang Seah Street見到自己上次來Singapore 難忘既Laksa 街邊排檔
可惜食物水準比從前差了好多,又細碟


跟住去Bugis Street 女人街, Bugis Junction,
我仲揾到一間tourist centre,

本想去Ming Ming 介紹既Souffle.

趕唔上10pm 關門

職員介紹我weekend 去Sands Hotel 睇Water Show
同開得好夜既New Food Centre.

搭地鐵去



臨出發前一日見老豆有張卡,
不過佢唔記得係乜卡,
原來係Singapore Octopus card.
放低咗無帶添
買single ticket, 用完要退返deposit.



cockle - 可以半熟同全熟
冒險選了半熟
來到台上見到咁大碟嚇親自己.
無諗到非常好味. 我差唔多食晒成盤
sauce very good too



Tiger Prawn - so so. 雖然好大隻, 都係Sabah既好味


朋友推介既Chicken Wing
要 min order 3 pcs.
雖然只有自己一人, 好飽,
不過難得來到, 點可以唔食


其實最好味唔係chicken wing, 係 Spicy sauce
 


                                                            
Day 3 (Mar 11)
雖然前一晚食到好飽,
不過都係要珍惜每分每秒
早餐先來又大又好味既魚蛋米 + Milo
原來酒店無早餐都好.



工作中收到朋友SMS 告之日本地震同Tsunami Warning!
工作後去Sands 酒店頂樓參觀
船型頂好grand.




雖然未天黑, 依然好美




Singapore Flyer




高樓大廈臨立



好既設計真係養眼



連國外客人都想來Newton Food Centre.

呢個無cockles 咁好食.


好新鮮



Tiger Beer + Tiger Prawn



再去朋友推介既orchard road Paragon 既 Bakerzin 食原味 Souffle.
下次要試warm chocolate cake.
雖然好味,
可能海鮮太好味啦,
連平時喜歡既甜點都好似失色.




                                                            

Day 4 (Mar 12)
星期六開了半日工.
看到日本災難實在難過,
想起以前去過既仙台,
相信會有香港遊客遇難
客人既家人都擔心海嘯會影響Singapore.
客人亦問我香港位於太平洋,
點解無受影響.
我都唔識解答,
只能夠講香港人好幸運.

下午又去探親.
看了侄兒既校際比賽



等待中去了飲Singapore 特色咖啡, Teh C (即 + Carnation Milk), 比較濃.
薄餅好味


諗住食唔到既Pepper Crab
去機場前半個鐘臨急去買,
大佬話 Ming Ming 介紹既珍寶有9 分既,

呢間有8分
大佬話 Newton Food Centre 都係賺遊客$$$.
其實Singapore 有其他地方平d
好味既我都係覺得物有所值



好大隻呀




最愛既豬腸 + 大佬仲推介魚蛋
 


有成kilo
下次要叫Spicy Crab, 相信更入味



魚蛋特別好味, 可惜叫得少,
3位侄仔侄女同我爭添



密瓜好好味.
第一次見紫色火龍果, 又係好好味.
不小心紫色弄污衫好難洗呀!



好多人都話Singapore無乜特別,
包括住係當地既朋友.
估唔到今次食咗咁多好野
真係可以再來.
未食既仲有肉骨茶, 雪糕, 各式榴槤甜品, 海南雞飯, 加東Laksa. 珍寶荔茸帶子
朋友介紹Bugis 既 onion cracker, 揾唔到.



Other place to go:
Clarke Quay
Chijmes
獅城48小時

10 comments:

  1. 我未去過singapore,成日覺得近近哋都可以去。但一有假期,又情願去第二度。
    [版主回覆03/20/2011 09:23:00]我原先都係同你咁諗.    Singapore 宜家多咗野食. 今次去我對SG改觀,  唔去 Thai 同 Malaysia 的話, 又多一選擇.    如果有短假期可以去.

    ReplyDelete
  2. 我5月尾去Singapore探朋友,有咩手信可以買番黎?
    [版主回覆03/20/2011 09:19:00]我今次沿途無見到想買既手信, 亦都無時間去揾,   最想都係 pack 海南雞飯上機食     朋友介紹係機場買班蘭cake, 同 onion cracker. 等我 add 張相係上面先.   帶本旅遊書去啦, 介紹唔錯.

    ReplyDelete
  3. 間酒店房的確細。d蝦睇到我流口水。高空睇新加坡真係靚咗好多,香港再唔爭氣就唔夠佢鬥喇!

    ReplyDelete
  4. 上年我去新加坡覺得不俗, 幾好玩!!野食都不錯~

    ReplyDelete
  5. 好奈無去S'pore,如果去都係探吓舊同事。 另外紫紅色火龍果,香港有得賣但比白色 的甜一點。
    [版主回覆03/23/2011 23:07:00]等我留意下先.

    ReplyDelete
  6. 我下星期去 都BOOK左HOTEL 81 BUGIS 本想住IBIS BENCOOLEN 但太遲BOOK FULL哂
    想請想點解HOTEL 81會送WIFI既? 我朋友上年聖誕前都無送既?
    [版主回覆03/24/2011 23:15:00]我本來想book 既package 都係住 Ibis Bencoolen.    唔知係咪我住多幾日送俾我呢?

    ReplyDelete
  7. 請問覺得 HOTEL 81 BUGIS 如何 ? 清潔嗎 ? 及會唔會好噪 ?
    另外 MRT 退 DEPOSIT 可唔可以儲埋幾日一次過退回 ?
    [版主回覆10/10/2012 22:52:12]Singapore hotel 基本乾浄。我住間房無窗,亦唔覺嘈,mrt 咭你几时退都得

    ReplyDelete
  8. 間酒店唔錯喎~
    [版主回覆02/09/2013 00:33:30]係無window, 同沖涼位無隔開. 不過地下干得好快. 近 Bugis 好方便.

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"