Sunday, November 14, 2010

藝術甜品

Late afternoon 好想食野, 又要忍口唔食薯片怕熱氣.   忽然想起新開既Thomas Trillion. (open rice)  

其c我今日都試咗唔少野

有希臘來既手信



紫菜 & Coffee (Vanilla flavor) from Korea.




加最後忍唔住既 Cake

有d cake shop 味道差.   好似食糖咁.
難怪香港既貴價cake shop 越來越多.  

6pm 去唔知會唔會太遲.  
好彩去到仲有好多選擇,
係唔知選邊款好

最後選了
  • 我最鍾意既over 70% 朱古力既Ganache (wiki)
  • 同特別味道Yizu - 有柚子+ 椰子


個人都係比較喜歡Yuzu - 白朱古力mousse +柚子+ 椰子 + 朱古力海綿蛋糕


Ganache 要成 HK$80 一個.  
柚子HK$4x 一個
2 個加埋我都可以order 一個生日蛋糕.

呢d 始終都係藝術甜品,
下次我都會繼續試其他款蛋糕.
不過同一款咁貴就未必會再試
sales 話熱門既最好11am 左右order, 下午取
唔駛白走一場





No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"