Saturday, December 12, 2009

(2) Day 1 - Cape Point

太大風, 個tour 時間有限, 我地搭纜車上山,
不過我地都係想行落山.  
即使擔心咁大風, 唔知行唔行到落來
Worst Case 再俾多次單程車費落.

Cape Point Funicular  one way R$33.







可惜開始背光啦







上次跟團同媽咪來, 媽咪唔想上, 今次我終於去到啦~
記以得以前係2月來南非, 當時10日團就係得2日好天
其他日子都係落雨, 好失望.
個2日就係係cape town,
所以印象中cape town 好靚.





可惜今次超級巨風, 影幾張相即走. 
仲要扶住樓梯落來, 驚俾巨風吹跌





Next Stop: Boulders Beach
記得上次跟團來見過企鵝, 不過location 已經唔記得啦,
今個tour實在係 refresh my memory.
不過太凍, 企鵝都縮埋,
留咗一陣就急急腳上車.




乜你咁污濁




背住你                                           曬個sunbathe先

  








時間關係, 我地睇都無睇過行程就book tour.
原來半日行程好多景點, 不過每個景點都好趕.
咁既行程香港既團可以行2日

返到酒店


我地酒店附近都係豪宅





工作關係都係要出 V&A Waterfront shopping centre 行個轉.
原來以前我都有去V&A, 即今日既行程全部香港團都有去.

我地太肚餓, 見到restaurant 就走入去.
唔記得咗客人 recommend 咗間 restaurant 俾我地.
呢到好多日本野食.
不過當然香港好食d 啦~




Info:


行程:
(1) Day 1 - Cape Point
(2) Day 1 - Cape Point
(3) Day 2 - Boat Trip
(4) Day 3 & 4 @ Ambassador Hotel, Cape Town
(5) Day 4 - Table Mountain
(6) Day 4 Camps Bay
(7) Day 4 - The End

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"