Thursday, November 5, 2009

東野圭吾 - 放學後 / 迴廊亭殺人事件 / 變身

去旅行前又去圖書館預約幾本東野圭吾既書路上看.  
今次看了作者幾本早期既書. 
不過估唔到借回來既書都幾新.  
原來為都係今年年頭既新授權再版.

第一本<放學後>是東野圭吾的第一本小說.  
1985年獲第31屆江戶川亂步獎.

「你在什麼時候會恨一個人?」
看了故事真係唔明點解人會恨到去殺人. 仲要係學生.
雖然結局有意外既發展,
對故事內容都係有所保留.
亦回想日本當年的社會,
90年代既日劇多描述日本人畸形既心態.




第2本 - <迴廊亭殺人事件>
上幾本東野圭吾既書看了一次後都無打算再看,
反而這本無咁厚既我卻看完再看,
開始都估到一位兇手,
不過到結局開出依然覺得很精彩.






下2本係我無意中出發前買既.  不過因為要先把圖書館既書在還書前看完.    先看了上面2本.
本來是為了買碟去深圳少年宮, 沒想到那兒開了一間很大既書局.   以後買碟買書都可以去一個地方.   仲有幾本東野圭吾既書.   應該可以係圖書館預約, 不過見書咁平, 又忍唔住買.
<變身> - 這本是「醫學三部曲」的第一部,
講的是腦部移植的故事,內容幾有爭議性.
還有<宿命>和<分身>.





剛看到網上有人話<宿命>唔好睇,
仲要係刪剪版.
我仲未開始睇  
原來東圭野圭吾仲出咗好多新書,
等我又去留意下
這本還是先放在一邊罷.





Ref:

2 comments:

  1. 你都好鐘意睇佢寫的書. ^^
    [版主回覆11/05/2009 21:04:00]自從睇blog後, 少咗睇書.    無乜留意其他作者既作品.   唔知睇乜好, 咪繼續追東野圭吾既小說

    ReplyDelete
  2. 仲有<徬徨之刀刃>都不錯, 值得一看!
    [版主回覆11/06/2009 10:01:00]多謝推介~   咁我下期就睇呢本~

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"