Friday, August 14, 2009

升級版超級至尊扭扭批 (Pizza Hut)

今日Last Day, 雖然份工辛苦, 只係做咗好短時間.  不過呢間公司既同事, 大家都對我好好.   本來諗住同幾位同事食, 結果都攪出10人,   我地都要分2張台食.   

去咗加東叻沙蝦麵, 記得以前灣仔都有一間, 味道一般.  估唔到呢間比灣仔個間好食.  我今次點咗米暹.   無我想像中spicy.   

Dinner 呢, 就約咗無見一段時間既舊同事. 好多朋友都問下星期有乜打算.  隱居咗一段時間, 又係約朋友見面lor.    

今晚去咗尖沙咀加拿芬廣場Pizza Hut 食, 好味啊.    連Garlic Bread 都又熱又好味.  2人餐3人都食唔晒.   3月份食過一次pizza hut lunch, 水準差咗好多.  估唔到今次有驚喜.  又平~  

升級版超級至尊扭扭批 + 免費加1個topping, 選咗 pepperoni.



























No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"