Thursday, April 23, 2009

Argentina Map

Y! blog 又出問題, 成日都睇唔到相.    大家既網誌都睇d唔睇d
唔通都要諗下搬家
我post 咗既相咪晒心機

找到Argentina 的地圖, 介紹返我今次去過既 location. 
唔好忘記我每次由一個景點飛返去另一個景點
都係要飛返去Buenos Aires 先

Buenos Aires => Igazu Falls (Waterfall)
Igazu Falls => Buenos Aires => Salta (Salt Lake)
Salta => Buenos Aires => Mendoza (Vineyards)
Mendoza => Buenos Aires => El Calafate (Glacier)
El Calafate => Buenos Aires (Metropolitan City)

最遠既El Calafate 要成3個鐘機.
其他既(每程) 大約1.5 - 2個鐘機.
阿根廷真係好大架.

仲未去既景點有
Bariloche   (有小瑞士之稱)
Ushuaia
EL CHALTÉN
賞鯨等等.....


1 comment:

  1. 好多時都比yahoo blog激死架,D相最近又唔知攪邊科?
    另外,我既訂閱及更新都是用不到的,完全無晒功能。
    [版主回覆09/13/2009 23:04:00]我既訂閱無問題, 更新就唔work.

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"