Monday, March 2, 2009

Sabah souvenir

雪條
係Sabah 諗住每日會食1-2條雪條, 結果日日都食得好飽.   咁多日都只係食咗3條,
見唔到地方可以pack 箱order雪條寄埋倉, 又驚機場無純味.   琴晚call 回第一日接機既tour guide,
佢話可以幫我地訂, 機場令.    RM$18一打, 每pack要係6打, 10打 or 15打.     每打可以係純味, or mix
(不能自選).  朋友order 咗6打mix, 居然無一條係栗米味啊   係酒店打電話仲要2分鐘RM$15, 好貴呀, 早知去public phone 打.


記得要係箱寫返大名, 驚俾人令錯.

有7隻味

  1. 尖多 (cendol) - 都ok, 似紅豆
  2. 粟米
  3. 紅荳 - 無試
  4. 芋頭 (yam)
  5. 榴槤
  6. 牛油果 - 無人吼
  7. 尖不達 (cempetek)

朋友老公仲下令唔淮送俾人

我呢, 令咗5打返屋企.  好彩雪櫃無乜野, 啱啱好放到5打.    媽子送人唔記得睇係乜味, 將我心愛既唯一一盒榴槤味送咗俾人.    即刻打返俾人, 好彩人地唔鍾意食榴槤味, 換得返   


Info from Discussion forum:
1. Terminal 1(即馬航和港龍離境大樓) check in 大堂內商店有售,但一定要當行李寄存,不能hand carry - RM19.9 1打。


2. 如想hand carry雪條,出境蓋印之後,往下一層的Gate
A5,旁邊有一家商店有. 購買時店員可以再用報紙包好。 另外如用visa card購買,記得核對收條才簽名,試過店員打錯購買數量。


3.  Forum 上話有間鋪, 打電話送到機場.




4.  Sabah好似有兩個牌子, 係呢個牌子-Taluwang

                                                                                

生果chocolate 沙巴手信

網友推介:  - 芒果朱古力/榴槤朱古力/芝麻朱古力
個人都只係買咗Beryl's呢個牌子既朱古力.  反而係機場仲多款, 仲係最平個價~
Almond好味, Mint 好香.

Tirimisu個人唔鍾意, 其他未食, 遲d再update.



急凍海產 - 網友都話唔好食, 無買
Conditioner (buy from Watson's) - 諗住平平地買一支用, 點支用後好滑.  RM$5.86



長鼻猴公仔



1 comment:

  1. 我都覺得榴櫣最好食,俾我會全部要榴櫣

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"