Friday, March 27, 2009

Homestay @ 岡崎

Mar 25 - 27

估唔到xx年後仲有機會去日本Homestay, 不過我今次唔係去日本讀書啦.   只係去dor-dor homestay 屋企打攪幾日.  

本來佢地話唔收$$$ .   不過唔知買乜禮物送俾人好, 最後都係叫佢地收d.  所以我每晚都只係俾 1000 yen , 仲試過有早, 午, 晚餐添

呢家人都有藝術細胞.   樓下係音樂同舞蹈教室.






阿女舞音同阿仔響都係世界大賽排第7同第11.   係度幫佢地宣傳下, 睇有無人想請佢地表演.



我今次仲識咗一位匈牙利朋友,   下次去匈牙利玩有導遊啦

佢好犀利, 佢d 日文已經係一級水準.   

仲好快學識彈幾首Ken Hirai 既歌, 仲有張國榮既'追'.   

佢唔識中文, but 已經識背晒中文歌詞

仲同我地去 karaoke 添 ~



Homestay 爸爸借咗架單車俾我,   我地住既地方無車唔方便.

係條好narrow street 踩單車, 等我試下d 自己d平衡力先



JR 站附近既停車場



呢條係我最驚既路,

斜坡無欄杆, 

夜晚又無燈,

雖然夜晚又凍又大風,

我都係驚, 寧願落車慢慢行返去  Music & Dance 就係我地住既地方.




係香港都好耐無去karaoke.   我地係weekday 去, 好抵.

有好多drink 既選擇, 有凍有熱, 仲可以refill.   '正'




除咗可以電腦選歌, 仲有一本電話簿可以選~



係岡崎無好多節目, 我地就行晒d supermarket 同 cosmetics shop

日本既instant noodle 有好多選擇.   來日本之前朋友話原來日本出前一丁Sogo已經賣緊$48 5包.  如果日本平就幫佢入貨.  不過yen個rate 太高啦, 都係差唔多$$$.


上次係香港朋友屋企見到掛耳環既Stand, 佢話係日本買.   係homestay 屋企見到阿女有, 佢話係supermarket買.   去到已經剩返最後2個.   只係200yen 一個


行程:
1. 名古屋
2. 白川鄉
3. 白川鄉住宿篇
4. Sakura @ 岡崎
5. Homestay @ 岡崎

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"