Sunday, March 1, 2009

沙巴飲食之旅(Day 5) - Sunday Market,新記肉骨茶

之前問tour guide話Sunday market 2pm會close.  我地預咗無乜野行, 諗住遲d先出去, 跟住食lunch.   點知1點前出到去, d 檔開始收檔.   雖然無乜野睇, 不過都係我地節目之一.    結果比預期更快睇完

Hamster & Mickey Mouse~






Sabah賣既野好似10幾年前香港同大陸賣既野, 好多我地都已經唔賣啦.

走返入去Wisma Merdeka shopping centre, 我2位團友俾呢間Bits & Bites吸引住.    不過又真係好好味啊.  我都未食過咁好味~


  • 左邊既係栗米糕

  • 中間係椰汁糕, 白色頂居然係鹹蛋白

  • 右面係pumpkin cake

  • 頂個件加sauce都好味

Last 個日我地返來買諗住帶返香港, 不過栗米糕無晒啊

不過都好既, 我可以少帶一樣野返香港



食完野又行, 去到Harbour Front



今日既日落都係差d~



行去Warisan Square按腳, 網友介紹既Cres Moment都幾貴, 雖然裝修幾靚.   結果跟走過來推銷既去咗一間上樓既Health Infusion.   幫我按個位好似係大師傅.  佢好似無乜用力, 不過按落腳幾有力.  仲按到我隻腳瘀晒  咁聽日點游水?  RM80 60 分鐘.

今晚唔食海鮮, 走去食肉骨茶.   6pm走去食個early dinner.

新記砂煲肉骨茶- 位於Jalan Pantai尾段, 4pm後開, 終於都有人全講廣東話.  我地呢幾日都唔知要講英文定廣東話, 攪到我地成日都詞不達意    





個肉骨茶湯嘅藥材味比想像中仲少,都好味, 再加配料 - 豆腐, 油條.  早知我地叫2人份量就夠食, 唔駛叫3人份.

冬菇豬腳(RM 6) ok.

黃酒蝦無再叫, 我諗都唔及阿當媽咪整既好味~



意米水



仲叫咗2碟玻璃生菜, 不過第2碟無第一碟好食.

係Philippines Market 買咗一隻芒果返去食, 幾好味.  8個有RM$15 or RM$20 (depends on 質量).  我只要1個, 最後同佢講價講到RM$2.5 1 個.   今晚買既山竹無之前咁好食, 好多壞既.




就咁今日我地係最早瞓既一晚.

行程:


No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"