Sunday, December 21, 2008

東野圭吾 - 預知夢 / 白夜行

看了日劇神探伽利略, 才開始看東野圭吾的作品.    有一陣子無去行書店.  因為怕自己又忍唔住手買書, 堆係屋企. 

去到城邦, 才知原來城邦已經搬了, 可能因為新搬既關係, 買書有折.   買咗幾本書, 仲俾埋優惠卡城邦有好多東野圭吾的作品, 唯獨沒有我原先想買的 '嫌疑犯X的獻身'.   又唔想等, 唯有先買一本預知夢回家看.

書同電視劇既劇情差唔多, 有點失望.   個人還是喜歡電視里的劇情., 多一點情感描述.




係大陸書店, 我終於買到作者比較出名既作品 - '嫌疑犯X的獻身' 同 '白夜行'.   好彩城邦無買到.   係大陸書店買白夜行只係RMB$29.8.   不過間大陸書店只係出售作者幾本比較出名既書.   好彩無預知夢出售  售價差咁遠真係好唔抵
 
因為對預知夢既失望, 初時擔心會唔好睇.
'嫌疑犯X的獻身' 我決定等看了電影後才看書.  
無諗到白夜行俾我想像中更好看.   如其他讀者所言, 我都係忍唔住一口氣把書看完.
原來日本都拍過白夜行, 唔知香港會唔會播映.   相信同書既內容會有些出入.




期待將於12月24日播映既 '嫌疑犯X的獻身', 希望好睇啦~記

仲有金田一又有新漫畫, 我今次一開始就估中兇手啦

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"