Saturday, April 26, 2008

8. (Day 3) 白揚步道

出發往台灣前一天收到Val 的資料, 建議我去白揚步道, 路很易走, 老少咸宜.  

  • 全長:  2.2公里
  • 需時:  來回連拍照約3個小時
  • 攜帶: 雨衣 / 雨傘, 手電筒

白揚步道入口於酒店往合歡山方向,約860公尺






見唔見到通道的右邊有個小洞, 個度就係白揚步道既入口.





前面2位在聊天時, 我走到右邊影相, 無意中發現右邊下面有美景啊.   好似武夷山





白揚步道有7條黑漆漆既隧道, 每條約有1公里長.








父親大人之前買咗個手動充電既電筒, 諗住同時可以做下d手部運動.  今次第一次用.  不過個燈泡太雞啦.  只有微弱的一丁點光.   係隧道見到前面有d嘢飄緊過來, 行到好近先見到係人行緊出來    返去要同父親大人投訴.


遊客既裝備, 係幾特別, 不過都幾兒嬉啊
點解有人多咗個女




過咗第一條隧道, 就好似入咗去世外桃園.





....  如果真有落石,我如何有預知能力






回望剛才既隧道





好彩今日好好天.  




我地既目標. 




從未試過行山咁多蝴蝶.    當然又係靠花花既相機啦







唔知d鐘乳石要幾多耐時間建成, 係隧道行隨時中頭獎.





媽子新買既帽, 我係第一個用

我同花花今日都係着咗橙色杉, 不過我地無合照啊!









來到此處水聲好大.





一開始先給眼前既橋吸引住.





艾力忽然向上一指,原來上面仲有景物.  來之前唔知道有個咁既瀑布, 所以有驚喜, 下次旅行係咪唔應該做咁多資料搜集.






沿路都見到一段段碎石, 話就話老少咸宜, 呢度算唔算高危區?









呢位媽媽好厲害啊, 一個人帶2位小朋友行咁多個黑漆漆既隧道.  小朋友都好厲害, 唔似我會畏高












一路行都見到河上有好多好大既大理石






俾瀑布吸引住, 都無發覺另一邊仲有路行.



到我既目的地啦










媽媽話中間既泉水係飲得架





唔記得咗帶雨傘, 否則可以係瀑布下影相.





你去邊呀, 水濂洞既盡頭有警告, 唔好再行啦





原來再過一個山洞, 仲有一個景




行返出來水濂洞, 花花發覺d石頭會變色架





d水好冰呀, 可惜我無帶毛巾, 我都想落水玩





好彩我地早上來, 星期六下午好多人





小朋友都行到來, 好叻啊




見唔見到小瀑布既右上角有個山洞, 以前有路行過去, 地震後無咗啦





花花佢地去咗邊???  原來景台下面有個洗手間, 都係對住個景啊.





出返來天祥, 仲有景點.  不過我地唔夠時間去.






當我地猶豫係邊到食嘢, 比我地發現美食, 又開餐lu. 




係Souvenir Shop聞到好香既臭豆腐, 艾力以為我地唔食, 所以琴晚無叫臭豆腐.  不過臭豆腐既味道同臭味無得比.    呢度d竹筒飯係要'bop'落石頭打攔來食, 用完即棄.   可惜味道一般.   好想快d去夜市食


行程:
1. (Day 1) Taiwan 霧社
2. (Day 1) 盧山溫泉
3. 清境香格里拉音樂城堡
4. (Day 2) 清境農場
5. (Day 2) 食泡麵
6. (Day 2) 合歡山
7. (Day 2) 神木
8. (Day 3) 白揚步道
9. (Day 3) 太魯閣國家公園
10. (Day 3) 布洛灣 / 花蓮
11. (Day 4) 花蓮
12. (Day 4) - 尾站基隆

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"