Friday, April 25, 2008

6. (Day 2) 合歡山



幾位台灣朋友都話合歡山好靚.  冬天亦係看雪景既地方.  不過要遇上好天氣, 聽講話好困難.




離開民宿時, 佢地己經提醒我地上到合歡山會越來越大霧.









好恐怖呀, 前面有好多地震後要修路既泥頭車經過.   好似雲霧中變型金剛係你面前出現.  有一段路都互相塞死.  如果weekend來, 真係會好弊




如果無大霧, 我估周圍既風景應該幾靚....sigh......





終於來到3275米高既武嶺





本來想行呢度既步道





可惜......




有一堆機車停咗係度, 今日係星期五, 點解佢地唔駛返工, 唔通都係有$$$佬???




呢架值$180萬台幣




大家想知宜家幾多度???






居然有班人係寒風中食泡麵



不過強風有個好處, 就係幫助吹散雲霧, 天開始清d.





一剎那既清景





無耐我地都係頂唔住強風, 走為上着.   都有人去行步道啊






呢道既步道唔似香港整得咁靚, 見唔見到前面車既後面有條上山既小路, 0個度係其中一條




呢度既石頭都好脆





越行天越清






終於有藍天呀, 唔知頭先個度係咪一樣咁好天,



美國帶來既Hershey's, 我鍾意Crisped Rice 個隻.  香港幾時有啊?





路邊有個佬拿住呢支馬蹄蘭, 問咗幾位當地人, 好似大家都有唔同既花名.  艾力問佢送朵花俾我地, 佢都好樂意.   當地人好有趣啊.  山地人黑d, 但好友善.





一條係咪幾百萬




呢度可以北上梨山, 我地行咗一小段, 地震後條路損毀嚴重.  梨山個邊應該好多果園, 可惜唔係季節, 乜都無.




d雲急速向我地湧埋來, 好震撼.   以下d相約係相同位置










 似唔似國畫呢



呢度既雲海比今朝仲靚, 唔知有無得同阿里山既雲海比美




呢位鬥士真係膽大, 一個人單車環島.  呢度山路咁多, 無燈既隧道亦多, 咁難行緊係好難找伴.   好危險呀.     呢條隧道你可以跟我地車尾燈, 下一條呢???




行程:
1. (Day 1) Taiwan 霧社
2. (Day 1) 盧山溫泉
3. 清境香格里拉音樂城堡
4. (Day 2) 清境農場
5. (Day 2) 食泡麵
6. (Day 2) 合歡山
7. (Day 2) 神木
8. (Day 3) 白揚步道
9. (Day 3) 太魯閣國家公園
10. (Day 3) 布洛灣 / 花蓮
11. (Day 4) 花蓮
12. (Day 4) - 尾站基隆


No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"