Friday, April 25, 2008

4. (Day 2) 清境農場


雲霧慢慢散去, 估唔到來到清境農場居然出太陽  唔通海倫唔來, 我地會幸運d  

Weekday 入場有特價,  一般: NTD100, Weekday - NTD80

不過有剪毛show 要weekend 先有得睇.

其實我地去咗瑞士













你地唔好行過來, 我無嘢俾你地食~




你d毛呢?



艾力, 你好聰明啊, 拔起d草喂羊, 我就唔駛俾$$$買飼料  不過點樣先令到佢理我呢?




我唔係好鍾意你d 毛色, 不過你行過來, 就益你啦




你咁大膽揾pat pat對住我




嘩, 乜事  唔好沖過來




你地去邊呀?







主人既走狗趕我地, 要我地同一對新人講 'congratulations'.  d羊唔臭啊




咿, 你點解一條友係另一邊呀?

宜家食嘢, 無人同我爭




望向各個山頭, 遠望只有2堆屋.  呢邊應該係我地琴晚住個堆民宿.  無車真係好唔方便.




再望落去山谷, 應該係盧山地段.




你望乜?




你睇我幾可愛?   等我都變大頭羊先



唔好走呀!    舉起你個頭同我影相



花花, 你唔好玩佢啦. 

大個隻成日都搶嘢食, 好辛苦先俾到細個隻食.






仲有野外遊戲.






清境農場既小食街



唔緊要, 食多d, 我請你食




每人一碗, 估唔到咁簡單既筍都好食過人.




仲有好多配菜選擇, 隨便加.




你咁好人, 我又點好意思唔幫親你.





清境旅遊資料:

http://www.cingjing.gov.tw/


行程:
1. (Day 1) Taiwan 霧社
2. (Day 1) 盧山溫泉
3. 清境香格里拉音樂城堡
4. (Day 2) 清境農場
5. (Day 2) 食泡麵
6. (Day 2) 合歡山
7. (Day 2) 神木
8. (Day 3) 白揚步道
9. (Day 3) 太魯閣國家公園
10. (Day 3) 布洛灣 / 花蓮
11. (Day 4) 花蓮
12. (Day 4) - 尾站基隆

1 comment:

  1. 那張小羊mini pic collection, cute 到爆!!!!!!
    [版主回覆06/28/2008 18:43:00]係啊, 我唔介意再去多一次啊

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"