Sunday, April 27, 2008

12. (Day 4) - 尾站基隆

今日下午變咗我開車, 我都成年幾無開車,  開咗半日車後都feel到腳攰.   呢架車同爸子以前既老爺車好似, 令我懷念.    由於時間唔夠, 我地都無停係東北角.  只係不停開車.   無機會親近東北角既美景.  東北角好漫長, 結果都係唔夠時間去九份.   早知就直接上highway 返台北, 又miss 咗胡椒餅, 又無機會去漫畫店買朋友託既漫畫同去書店.    我上次去九份係夜晚去, 似乎日頭去會靚好多.  我另2位朋友就未去過九份.  下次再來啦.   

其他各位台灣朋友, 抱歉今次無機會見你地啦.   期待下次有機會再來玩.

仲有約一個鐘時間, 我地繼續殺去基隆, 當然為咗食嘢.   返到基隆, 當然俾返艾力開車, 我最唔鍾意係繁忙既地方開車.

琴日係花蓮食唔到豬腳, 今日我來了  仲有番薯苗, 以前無人食既嘢, 宜家變咗貴價菜.





筋同雞子, 好好味啊




時間有限, 九秒九內要食咁多嘢.





第一次食 d 粉好滑啊.  以前有機會見人地整, 宜家無啦




巨無霸  上次落雨來仲有食芝士蟹紙鍋, 雖然好肥, 不過好好味.   今次無時間慢慢食啊.




好懷念冰冰啊




仲有番石榴加山渣粉

今日星期日, 幸運地出返機場都唔駛俾路費.

無機會係台灣買書, 臨入閘前係2樓書店俾我揾到沙畫啊



去到台北機場, 後來才知我地有機會趕上早一班機.   不過我地就有機會影Hello Kitty 機場. 












係香港機場降落途中, 突然間飛機有個幾大既搖晃, 嚇死我啊~

行程:
1. (Day 1) Taiwan 霧社
2. (Day 1) 盧山溫泉
3. 清境香格里拉音樂城堡
4. (Day 2) 清境農場
5. (Day 2) 食泡麵
6. (Day 2) 合歡山
7. (Day 2) 神木
8. (Day 3) 白揚步道
9. (Day 3) 太魯閣國家公園
10. (Day 3) 布洛灣 / 花蓮
11. (Day 4) 花蓮
12. (Day 4) - 尾站基隆

1 comment:

  1. 台北機場好靚呀, 下次都要同琳琳去下先
    [版主回覆06/20/2008 13:39:00]長榮仲有Hello Kitty 機 o.

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"