Saturday, April 26, 2008

10. (Day 3) 布洛灣 / 花蓮

呢個景點 - 布洛灣 - 唔係路邊, 要繞上一小段上山路.

http://www.leaderhotel.com/blw/about.html







呢度好多步道啊, 仲有一條可以落到去燕子口, 不過有d路好似唔易行.  時間嚴重缺乏, 下次要特地來行山













係度休息都唔錯啊










當然要做返遊客要做既事.





能夠聯群結隊去玩, 好開心啊.  下次應該來台灣學機車





咁闊既河道, 點解地震後會變得咁乾涸  一路上都見到好多咁既情況





係牌坊處有個花蓮住宿資訊.  我地之前無確實最後行程, 所以無訂定住宿.   諗住影底今晚可以用.  點知我唔記得咗, 攪到我地用咗好多時間去揾住宿




終於離開太魯閣了, 不過來到東岸都有好多高山啊.  來到花蓮, 係單車友既天堂, 都係平路, 車又唔多.  好舒服啊.  我都不其然在想下次除了要來台灣學機車外, 仲要單車遊台灣東南面啊  邊個肯陪我





一出平路就有幾間賣 米麻 糬, 呢度好出名架, 又超平, NTD100一大包, 都唔知老板點賺$$$.  花生同芝麻味好好食啊. 





唔知係乜





呢個景點又係Val 介紹.   係全台灣最靚既海灘 - 七星潭.     好大好長啊







好彩我地引唔住口食嘢, 呢度樣樣嘢都超好食  栗米有白色同黃色2種, 我地試咗白色個種超好味!!!  我地後來先發覺無人記得影相呀!!!!





大腸包小腸 - 超好食.  一邊食, 一邊係包裝底部扭轉上來食.   如果要share來食, 記得早d講, 一早分定先, 唔係入面d料會散開晒.  仲有好味既雪糕







估唔到太魯閣去到花蓮市都唔係好遠.   我地終於可以去夜市啦. 

睇真d, 做得好似啊





台灣宜家開咗好多連鎖民宿, 聽講好靚.  可皆呢間 full 咗.





我地停車地點同夜市都唔近, 宜家又仲早, 唯有係附近隨便食d 嘢.   見到呢間6pm 都咁多人, 入去





蚵仔湯, 好大粒啊!!!  比我平時食個d大一倍, 仲要好多粒, 好少沙




蛤仔湯.





蚵仔煎, 自從第一次來台北食過之後都無再食.  我仲諗點解要叫呢.  不過原來又係超好食, 連d蛋+粉底都好好味.  蚵仔又比台北既大2倍





再去隔離食肉丸同薑汁豆腐花, 係好大粒.   不過肉丸張相唔知去咗邊   可能係我相機無晒電, 張相仲係朋友處.





我當然唔放過愛玉啦, 又係超好味.  不過張相仲係朋友度, 未見影.  呢杯係花花既珍珠奶茶, 不過d珍珠比香港仲硬啊




行程:
1. (Day 1) Taiwan 霧社
2. (Day 1) 盧山溫泉
3. 清境香格里拉音樂城堡
4. (Day 2) 清境農場
5. (Day 2) 食泡麵
6. (Day 2) 合歡山
7. (Day 2) 神木
8. (Day 3) 白揚步道
9. (Day 3) 太魯閣國家公園
10. (Day 3) 布洛灣 / 花蓮
11. (Day 4) 花蓮
12. (Day 4) - 尾站基隆

2 comments:


  1. 我第一次在台灣自駕遊時,差d比佢嚇死我呀!
    [版主回覆06/18/2008 13:39:00]  我遠遠都見到個假人啦~

    ReplyDelete
  2. 事原那次是第一次在台灣自駕遊,行程是由高雄往阿里山,剛剛駛離高速公路,走進台18號省道,而在在兒,正有一班的工程人員在施工中,路面又要收窄,遠遠便看到有人在打交通,但在到如上相片中那麼近,才看清楚是一個假人。
    [版主回覆06/19/2008 17:48:00]我係遠遠見佢既手部動作知佢係假人.  不過行近先見到做得好迫真啊~

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"